• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-05 18:25:55 följande:
    Jag vill gärna vara vän med dig och!
    Men hallå, det är du redan, sötnos. Hjärta
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 18:32:42 följande:
    Och förutom att jag saknar någon som ljudligt drar livremmen ur hällorna och får mig att kippa efter andan!

Det ljudet ger mig gåshud och lätt andnöd........
    Naughty by nature
  • Agridulce
    straight arrow skrev 2012-01-05 18:34:47 följande:
    Aahh! Den låten har jag ganska svårt för. Byter direkt om den kommer upp.

Mwoahaaaaaaa!

Då ska du höra den när jag ylar nu. Falsksjungande, egocentrerad och med sprucken whiskyröst.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-05 18:41:18 följande:

Det ljudet ger mig gåshud och lätt andnöd........

Borde finnas en CD med olika typer av livremmar som dras ur olika typer av hällor på olika typer av byxor...kostym, jeans osv...
    En onani-CD helt enkelt.

Oh guuuuud...   
    Eau de Salope
  • Yoyna

Både och, extra allt!

Klart vi ska laga mat! I vårt stora franska kök, med plats för många på och runt borden...

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 18:45:59 följande:
    Både och, extra allt!

Klart vi ska laga mat! I vårt stora franska kök, med plats för många på och runt borden...

Aynrand har en jättebra bild i sitt galleri som illustrerar en fin middagsbjudning.
    Eau de Salope
  • Yoyna

NG, tror du hittat något att ta patent på där.

Glöm inte olika tempo på urdragningen, långsamt och behärskat eller snabbt och snärtigt... Och tystnaden efteråt...

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 18:49:00 följande:
    NG, tror du hittat något att ta patent på där.

Glöm inte olika tempo på urdragningen, långsamt och behärskat eller snabbt och snärtigt... Och tystnaden efteråt...

Ja precis.
    Tystanden efteråt och sedan snärtet i tomma luften. Slynans in och utandning är onödigt att lägga på, det sköter ju lyssnaren av CD:n. 
    Eau de Salope