• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-01-05 10:21:07 följande:
    Jag vill göra anspråk på att vara mest skötsam i tråden!!!! (eftersom jag med säkerhet vet att varken Agri, och eller NG är det).

*blinkar med mina oskyldiga ögon*

Tror inte det finns så många skötsamma flickor överhuvudtaget i den här tråden. Inte enligt den gängse normen för skötsamhet i alla fall . Fast jag kan dock komma på lite andra definitioner på skötsam som kanske är mer passande.
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-01-05 12:27:31 följande:
    Jo visst. Eller så kan man klä sig i KKK utstyrsel och springa igenom Harlem. Funkar det med.
    kan vara nå´t ja
    vilken tycker du bäst om?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 11:57:55 följande:
    NG, det räknar jag med, du är alltid en fin och slynig flicka!!!

Meen... Vad menar du nu? Skickar jag någonsin bilder som får mig att framstå som något öht? Allt handlar om rätt vinkel och rätt ljus, jag försöker vara söt och ber om ursäkt om det misstolkas...
    Hahaha...visst Yoyna, visst.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-05 12:30:28 följande:
    kan vara nå´t ja
    vilken tycker du bäst om?
    Haha Aynrand, leta fram det där klippet där den där mannen låtsas vara KKK på kemtvätten eller vad det var?
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-05 12:00:50 följande:
    jag har ändå inte rört dig...................
    kyss!

Nej, och det är jag väldigt besviken över.
    Kyss!
    Eau de Salope
  • Agridulce

Davs!!!
    Pigga ni verkar vara här inne.
    Min förkylning försöker ta död på mig. Typiskt när jag är gräsänka och borde se om Yoynas trapplansering kan funka.

• Agridulce

Tycker fö att PM borde prova Harlemalternativet. Verkar på något vis lite festligare än Bagdad.

• Yoyna

Men nu tycker jag nog att en kollektiv kvinnlig protest är på sin plats!!! Skulle inte vi vara skötsamma? Vi som gjort skötsamhet till en dygd!!!

PM, du har fel! Och dina egna snuskiga tankar kring alternativ skötsamhet vill jag definitivt inte veta någonting om!!!

• Agridulce

Ja! Vill verkligen lägga till protokollet att jag är det absolut mest skötsamma och dygdiga som vandrar runt i högklackat.

Så det så!!