• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce

Mrs! Kan inte jag få bli betrodd. Skulle så gärna vilja kika på sonen. Pliiiiis

Naughty by nature
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-01-06 16:03:35 följande:
    Mrs! Kan inte jag få bli betrodd. Skulle så gärna vilja kika på sonen. Pliiiiis
    såklart
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-06 16:02:53 följande:
    Hey babe!!!! Nu har jag legat halvt medvetslös och enormt tillgänglig i två dagar. Var fanken är ni??????
    Och ambulansen kom aldrig?

Du borde ringa Aftonbladet, de vill säkert skriva om detta. Bedrövligt rent ut sagt.  
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-01-06 16:31:39 följande:
    såklart
    Men åååååååååååååh!!!!!! Gud så söt! Hjärta
    Ser fö ut att ha lite attityd. Coolt.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-06 16:39:16 följande:
    Och ambulansen kom aldrig?
    Du borde ringa Aftonbladet, de vill säkert skriva om detta. Bedrövligt rent ut sagt.  
    Faktiskt!!!! Skrikandes
    Urusel leverans av närvården här.
    Borde definitivt outa Yoyna i pressen.
    Naughty by nature
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-06 16:42:29 följande:
    Faktiskt!!!! Skrikandes
    Urusel leverans av närvården här.
    Borde definitivt outa Yoyna i pressen.
    Mm, så som du stönade när du ringde kunde du ha varit döende, eller hur?
    The hard way is the right way.
  • I Blackrose I

Smyger in en snabbis.....

Mycket bättre ämne ni har idag.
    Jag älskar verklighetsbaserade böcker. Mina absolut bästa favoriter är :

Vi lyser som Guld av Azar Mahlojian
    http://www.bokus.com/bok/9789173891820/vi-lyser-som-guld-ett-reportage-om-zoroastrier-i-exil/

Daughter of Persia: A Woman's Journey from Her Father's Harem Through the Islamic Revolution av Settareh Farmaian. Den här boken är bara så jävla bra. Enda anledningen till varför jag inte rankar den som nummer 1 är av lojalitet.
    http://www.amazon.com/Daughter-Persia-Journey-Fathers-Revolution/dp/0307339742

På tredje plats har jag ondskan av Jan Guillou följd av Davincikoden och änglar och demoner av Dan Brown.   

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-01-06 16:41:20 följande:
    Men åååååååååååååh!!!!!! Gud så söt! Hjärta
    Ser fö ut att ha lite attityd. Coolt.
    Klart han har attityd, han är ghetto!
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 16:50:12 följande:
    Smyger in en snabbis.....

Mycket bättre ämne ni har idag.
    Jag älskar verklighetsbaserade böcker. Mina absolut bästa favoriter är :

Vi lyser som Guld av Azar Mahlojian
    www.bokus.com/bok/9789173891820/vi-lyser-som-.../

Daughter of Persia: A Woman's Journey from Her Father's Harem Through the Islamic Revolution av Settareh Farmaian. Den här boken är bara så jävla bra. Enda anledningen till varför jag inte rankar den som nummer 1 är av lojalitet.
    www.amazon.com/Daughter-Persia-Journey-Father...

På tredje plats har jag ondskan av Jan Guillou följd av Davincikoden och änglar och demoner av Dan Brown.   

Hej! Jag tänkte maila men blev magsjuk osv.. ska ta tag i det snart haha hoppas du har det bra! Puss