• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Driftwood
    straight arrow skrev 2012-01-06 14:03:26 följande:
    Den boken rekommenderar jag varmt. Tror det är den enda bok jag läst två gånger i rad efter varandra.
    Precis

Jag läste också om den direkt.
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 13:32:06 följande:
    Omväxling förnöjer, såg Belle de Jour förra veckan och om någon sett den och förstår slutet får ni gärna förklara det för mig. 
    Frågan man ställer sig är väl om allt var en dröm/fantasi.
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2012-01-06 14:26:21 följande:
    Frågan man ställer sig är väl om allt var en dröm/fantasi.

Har du sett den?

Smart i vilket fall. Har aldrig tänkt så. 
    Eau de Salope
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2012-01-06 10:00:06 följande:
    Jag är för kort för att vara högre stående Skäms Kanske om jag står på en pall.

Glöm inte tånaglarna!! Förvånad 
    Du kan få låna min pall, jag fick en i julklapp så jag skulle nå uppe i skåpen Skrikandes Solig

Måste man klippa tånaglarna, jag funderar på att spara dom långa och måla lila och gå i sandaler hela sommaren och visa upp dom
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • HäckHäxan
    Memoar skrev 2012-01-06 10:18:22 följande:
    Är du förståndshandikappad? 
    Japp, till 200%. Vad har du för ursäkt?
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 10:55:33 följande:
    Alltså varför är ni så otrevliga? Detta var en skön, vänlig tråd där likasinnade med salt och humor hängde och dödade tid. Gillar man inte det måste ju det enklaste vara att skita i det och gå vidare. Sidospår i all ära kan man inte klampa in och vara allmänt dryg och otrevlig. Riktigt dålig stil.
    Ehh ha medlidande istället, det har jag. Tänker att det är synd om människan som verkligen inte förstår eller vet bättre.
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-01-06 12:31:10 följande:
    Filmen är bra, men boken är förstås bäst.

Invisible är nog jättebra, har dock inte läst den. 
    Jag har hyrt hem både parfymen och shutter island, men inte fått sett dom, så nu tänkte jag satsa på att läsa dom, känns mer troligt att jag prioriterar dom i bokform än filmform Många säger att dom är kanonbra dock, har inte hört nån som inte gillar dom.
  • och
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 14:58:59 följande:
    Jag har hyrt hem både parfymen och shutter island, men inte fått sett dom, så nu tänkte jag satsa på att läsa dom, känns mer troligt att jag prioriterar dom i bokform än filmform Många säger att dom är kanonbra dock, har inte hört nån som inte gillar dom.
    Du måste absolut läsa båda.

Har du gjort 300 köttbullar redan? 
    The hard way is the right way.
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-01-06 15:07:56 följande:
    Du måste absolut läsa båda.

Har du gjort 300 köttbullar redan? 
    Nää inte ens börjat Tyst och nu tänkte jag power nana lite, när jag faktiskt kan.. Sen tänkte jag kasta ihop köttfärslimpan iaf, så kan ja kolla på vampyrer medan den lagas....

Men nu fick ja sån ångest att jag glömde skicka inlägget och nu har sladdat ihop smet iaf! Tack
  • Agridulce

Jag vill också rekommendera en bok (eg två men jag kan inte komma ihåg vad den andra heter).

Den är lite speciell men jag gillar sådana böcker. Underbara personbeskrivningar och underbart tvära kast. "Långt långt härifrån" av Niccolò Ammaniti. Den går nog inte att köpa längre men borde finnas på bibliotek.

Vill så gärna komma på vad den andra boken heter som jag tänker på. Fantastiskt språk mm. I'll be back.

Naughty by nature