• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

BJ??? Jag förstår dig inte riktigt? Är du orolig för min fysiska status eller vill du att vi ska gå till gymmet tillsammans så att jag kan visa dig hur maskinerna fungerar?

• och
    lille Birger skrev 2012-01-10 14:32:38 följande:
    Den här tjejens midja är ju smalare än hennes rumpa.

Alltså Birger, det brukar liksom vara så.
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-10 14:44:42 följande:
    BJ??? Jag förstår dig inte riktigt? Är du orolig för min fysiska status eller vill du att vi ska gå till gymmet tillsammans så att jag kan visa dig hur maskinerna fungerar?
    Det skulle verkligen vara jätteschysst om du kunde visa mig hur man ska göra, inte bara med maskinerna.
    Men tänkte främst på att, om du ska vinna Sveriges starkaste kvinna i år, måste du ligga i med träningen.
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-10 15:21:45 följande:
    Det skulle verkligen vara jätteschysst om du kunde visa mig hur man ska göra, inte bara med maskinerna.
    Men tänkte främst på att, om du ska vinna Sveriges starkaste kvinna i år, måste du ligga i med träningen.
    Du vill att Yoyna ska visa hur man raggar upp tjocka tanter.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-10 15:24:16 följande:
    Du vill att Yoyna ska visa hur man raggar upp tjocka tanter.
    Ja det vore också trevligt. Hon kanske kan visa det mellan seten.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-01-10 14:32:38 följande:
    Den här tjejens midja är ju smalare än hennes rumpa.

Alltså, Birger !!!!

Du är bara så jävla skön.......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Ledsen BJ, Sveriges starkaste kvinna kommer jag aldrig vinna. Men snällaste kanske?

• och
    Yoyna skrev 2012-01-10 15:51:54 följande:
    Ledsen BJ, Sveriges starkaste kvinna kommer jag aldrig vinna. Men snällaste kanske?
    Ja. Och världens mest hjälpsamma, tusen tack!! Hjärta

Vad skulle jag göra utan dig?  
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-10 15:49:06 följande:
    Alltså, Birger !!!!

Du är bara så jävla skön.......

Hej älskling! Hjärta

Din Annelie blev så bebissugen när hon tittade på Mrs lilla skatt, så hon har bestämt att det är dags att sätta igång med den verksamheten.

Blir du överlycklig eller blir du överlycklig över detta?   Och när kan du komma tror du? Solig
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-10 15:52:51 följande:
    Ja. Och världens mest hjälpsamma, tusen tack!! Hjärta

Vad skulle jag göra utan dig?  
    Ringa efter superhjälten Anton.....

Ber om ursäkt att jag inte var tillgänglig  igår. När du så väl behövde mitt stöd. Men dom är uppsatta på Antons svarta lista. Alla som var elaka mot dig. Mitt hjärta. Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.