• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-10 15:56:32 följande:
    Hej älskling! Hjärta

Din Annelie blev så bebissugen när hon tittade på Mrs lilla skatt, så hon har bestämt att det är dags att sätta igång med den verksamheten.

Blir du överlycklig eller blir du överlycklig över detta?   Och när kan du komma tror du? Solig
    Jag tror bestämt att jag blev överlycklig. En Lill-Anton å dela mitt vapenintresse med kan knappast va fel. Jag tror jag kan komma direkt. Ett par-tre drag. Sen är det klart......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-10 15:58:37 följande:
    Ringa efter superhjälten Anton.....

Ber om ursäkt att jag inte var tillgänglig  igår. När du så väl behövde mitt stöd. Men dom är uppsatta på Antons svarta lista. Alla som var elaka mot dig. Mitt hjärta. Hjärta
    Åh, du är som vanligt alldeles underbar. Hjärta

Granatkastare? Eller har du tänkt något annat? 
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-10 15:19:45 följande:
    Alltså Birger, det brukar liksom vara så.
    Hos mig är de typ lika tjocka. Rynkar på näsan
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-10 16:02:30 följande:

Jaa...jo....jag hade faktiskt tänkt mig något sådant, Annelie, fast inte kastare utan Granatgevär m/48, och jag vet, inte det mest moderna men kalibern är 8,4 cm och använder jag den sk Spränggranat (Sgr) m/58, så brukar effekten mot så kallade mjuka mål bli ganska tillfredsställande. Och jag säger till dig, Annelie, som jag sa till Fru Forumvärden, att med mjuka mål menar jag inte menar brunstiga kameler. Nä.

Ett bekymmer dock, ett litet förvisso, men iaf, är Collateral damage, jag har inga som helst problem vad det beträffar, men polisen brukar bli sura som helvete om antalet oskyldiga stryker i höjden. Dom är lite känsliga av sig just med hänsyn till detta, så därför, min underbara Annelie Hjärta, har jag ändrat mig. Angående bestraffningen då. Det var många som hamnade på Antons svarta lista igår kväll. Väldigt många, och den den kvinnliga delen av dom som kommer bli straffade har jag beslutat ge precis samma straff som du brukar få när du varit olydig. Och det skall bereda mig det största nöje att ge dom straffet dom så väl förtjänar.

Gubbarna som var taskiga får helt enkelt en redig spark i skrevet vid första och bästa tillfälle.

Så min ÄLSKADE, du ser att din Anton ställer upp. Som alltid.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-10 16:02:30 följande:

LÄS DETTA ISTÄLLET.......KORREKTURLÄST :

Jaa...jo....jag hade faktiskt tänkt mig något sådant, Annelie, fast inte kastare utan Granatgevär m/48,och jag vet, inte det mest moderna men kalibern är 8,4 cm och använder jag den sk Spränggranat (Sgr) m/58, så brukar effekten mot så kallade mjuka mål bli ganska tillfredsställande. Och jag säger till dig,Annelie, som jag sa till Fru Forumvärden, att med mjuka mål menar jag inte brunstiga kameler. Nä.

Ett bekymmer dock, ett litet förvisso, men iaf, är Collateral damage, jag har inga som helst problem vad det beträffar, men polisen brukar bli sura som helvete om antalet oskyldiga stryker i höjden. Dom är lite känsliga av sig just med hänsyn till detta, så därför, min underbara Annelie Hjärta, har jag ändrat mig. Angående bestraffningen då. Det var många som hamnade på Antons svarta lista igår kväll. Väldigt många, och den den kvinnliga delen av dom som kommer bli straffade har jag beslutat ge precis samma straff som du brukar få när du varit olydig. Och det skall bereda mig det största nöje att ge dom straffetdom så väl förtjänar.

Gubbarna som var taskiga får helt enkelt en redig spark i skrevet vid första och bästa tillfälle.

Så min ÄLSKADE, du ser att din Anton ställer upp. Som alltid.
  • lille Birger

Nu har mamma lovat mig att vi ska åka till Vällingby imorgon efter skolan. Glad

• Yoyna

Tack och! Jag är övertygad om att du skulle klara dig utmärkt utan mig! Anton verkar ha rätt arsenal för att täcka upp för mina eventuella brister i stöd

• Yoyna

BJ, men så trevligt! Ska du handla? Jag antar att Mc Donalds är uteslutet? Nu är ju inte fontänerna igång på vintern men annars är det mysigt att sitta där och äta mjukglass!

Hehe, när jag var yngre och mindre välartad (håll för ögonen BJ) så roade vi oss en natt med att hälla tvättmedel i de där fontänerna. Väldigt intressant!

• lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-10 20:25:40 följande:
    BJ, men så trevligt! Ska du handla? Jag antar att Mc Donalds är uteslutet? Nu är ju inte fontänerna igång på vintern men annars är det mysigt att sitta där och äta mjukglass!
    Hehe ja, McDonalds mat får jag bara äta på helgerna. Hmm, jag har aldrig ätit mjukglass, bara vanlig. Ja, mamma ska köpa nya trosor och jag ska ha en öronmuffar.
    Yoyna skrev 2012-01-10 20:25:40 följande:
    Hehe, när jag var yngre och mindre välartad (håll för ögonen BJ) så roade vi oss en natt med att hälla tvättmedel i de där fontänerna. Väldigt intressant!
    Tanken var ju god, eftersom de som ingen tvättmaskin har kan tvätta sina kläder där i. Det måste doftat nytvättat lång väg.
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-10 20:22:26 följande:
    Tack och! Jag är övertygad om att du skulle klara dig utmärkt utan mig! Anton verkar ha rätt arsenal för att täcka upp för mina eventuella brister i stöd
    Håller med fullständigt. Tur att jag är så skötsam så jag flyter under radarn.
    Har inte en enda brist. Jag är banne mig perfektion......... i alla fall på mitt egna lilla vis.
    Naughty by nature