• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place

Jag bildgooglade "big booty on tank", "big ass on tank" "big ass woman on tank" osv, tänkte glädja två flugor i en smäll (nytt uttryck) men allt jag fann var detta och av nåååågon anledning fick det mig att tänka på Aynrand

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-10 22:19:04 följande:
    Anton gör sig verkligen på tv, särskilt närbilder. Han är bra på att filma själv med.

Jag skulle vilja säga "visa mig" men då kräver han väl bara någon form av ekonomisk ersättning...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2012-01-10 22:21:52 följande:
    Haha nu smaskar det från spjälsängen nån vill ha tutte Hjärta

Det där skulle kunna vara skrivet av vilken kvinna som helst nästan hahaha...
    Eau de Salope
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-01-10 22:21:52 följande:
    Haha nu smaskar det från spjälsängen nån vill ha tutte Hjärta
    *Slänger iväg en tutte till Farsta*
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:22:14 följande:

Jag bildgooglade "big booty on tank", "big ass on tank" "big ass woman on tank" osv, tänkte glädja två flugor i en smäll (nytt uttryck) men allt jag fann var detta och av nåååågon anledning fick det mig att tänka på Aynrand  

UNDERBAR!!!!!
    Naughty by nature
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:24:12 följande:
    Det där skulle kunna vara skrivet av vilken kvinna som helst nästan hahaha...
    Min man brukar iofs inte ligga och göra smaskljud i sängen när han vill ha tutte hahahaha
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2012-01-10 22:28:47 följande:
    Min man brukar iofs inte ligga och göra smaskljud i sängen när han vill ha tutte hahahaha

Nu tycker jag du är lite humorlös och med det dödade mitt skämt
    Eau de Salope
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:31:45 följande:
    Nu tycker jag du är lite humorlös och med det dödade mitt skämt
    Nähä, jag gjorde det bättre det vore asroligt om det smaskade från sängen och så låg det en vuxen karl där och ville ha tutte