• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    straight arrow skrev 2012-01-10 22:14:55 följande:
    och stridsvagnar. 
    straight arrow skrev 2012-01-10 22:15:18 följande:
    och rumpor.

Ja!
    Hur sjutton kunde jag glömma rumpor och stridsvagnar?
    Herregud det är ju det som ÄR BJ och Anton.

Eau de Salope
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:15:33 följande:
    Ja det visste jag redan din lilla... ...

Skäms
    Jag veeeeet! Jag är så förutsägbar.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:16:18 följande:
    Ja!
    Hur sjutton kunde jag glömma rumpor och stridsvagnar?
    Herregud det är ju det som ÄR BJ och Anton.
    Förmodligen frostskador på skallen.
    Naughty by nature
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:08:27 följande:
    Vid närmre eftertanke skulle jag vilja ha BJ och Anton i TV-programmet. Om BJ vågar.
    Fina kontraster.

BJ och Antons valvaka.   
    Anton gör sig verkligen på tv, särskilt närbilder. Han är bra på att filma själv med.
    The hard way is the right way.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:14:15 följande:
    Underbart ju
    Du var väl i ganska bra form innan du blev gravid, eller hur? Jag tror det hjälper mycket.
    Mig gick det också bra för, men alla sa bara "det är för att du är så uuuuung"... (det var ju ett tag sedan...). Så jag är impad av dig!!!  
    Ja jag var i toppform, har ju bild i galleriet på min kropp när jag var gravid men inte visste om det haha jag har iofs lite bristningar under naveln precis men inte alls farligt och de kommer försvinna.

Jag är ju inte purung direkt, trodde jag skulle rasa ihop totalt haha eller åtminstone bli fet. Jag är liksom inte naturligt smal utan mer kurvig normalt sett. Då brukar man bli fet av graviditet..
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-10 22:19:04 följande:
    Anton gör sig verkligen på tv, särskilt närbilder. Han är bra på att filma själv med.
    Pics or he doesn't exist!
    Naughty by nature