• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2012-01-10 22:07:39 följande:
    Kan vi inte ta det om några veckor eller så när mitt avslag är klart haha

Ahahaha...gud vad okåt jag blev nu!
    Eau de Salope
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:08:27 följande:
    Vid närmre eftertanke skulle jag vilja ha BJ och Anton i TV-programmet. Om BJ vågar.
    Fina kontraster.

BJ och Antons valvaka.   
    Åhhhhhhhh det vore så sjukt bra! Första gången jag kollar en valvaka isåfall!!
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2012-01-10 22:09:15 följande:
    Åhhhhhhhh det vore så sjukt bra! Första gången jag kollar en valvaka isåfall!!

Mm små avstickare och relateringar till snuttefiltar, nallebjörnar, vapen och kogödsel.
    Eau de Salope
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:09:06 följande:
    Ahahaha...gud vad okåt jag blev nu!
    Det är väl skönt att du får vila lite då! förutom det är jag iofs värsta milfen, helt sjukt. När jag var på efterkontrollen på BB sa doktorn "det syns ju inte att du födde barn för fem dagar sen direkt" haha jag var asfräsch och slank och pigg den här graviditeten var extremt snäll mot mig
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:08:27 följande:
    Vid närmre eftertanke skulle jag vilja ha BJ och Anton i TV-programmet. Om BJ vågar.
    Fina kontraster.

BJ och Antons valvaka.   
    Röstar på detta! Måste bli en höjdare.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:06:01 följande:
    Gruppsex? Drömmer
    (Värt ett försök...) 
    Jag är på!!!!
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2012-01-10 22:12:14 följande:
    Det är väl skönt att du får vila lite då! förutom det är jag iofs värsta milfen, helt sjukt. När jag var på efterkontrollen på BB sa doktorn "det syns ju inte att du födde barn för fem dagar sen direkt" haha jag var asfräsch och slank och pigg den här graviditeten var extremt snäll mot mig

Underbart ju
    Du var väl i ganska bra form innan du blev gravid, eller hur? Jag tror det hjälper mycket.
    Mig gick det också bra för, men alla sa bara "det är för att du är så uuuuung"... (det var ju ett tag sedan...). Så jag är impad av dig!!!  
    Eau de Salope
  • straight arrow
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:10:27 följande:
    Mm små avstickare och relateringar till snuttefiltar, nallebjörnar, vapen och kogödsel.
    och stridsvagnar.