• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-01-10 21:53:37 följande:
    Fan vad bra att jag låter er ta hand om mitt barn, agri ammar och pilen byter blöja
    Vi kan döpa om tråden till servicetråden.
    Naughty by nature
  • Yoyna

Klart jag håller med dig om allt Agri!

Frysa är jättetrist å obehagligt varma filtar?

Mrs, jag kan komma å bära runt lite på prinsen nån gång. Det är jag bra på, har burit mina barn halva dygnet tills de var två år typ...

• straight arrow
    MrsAssault skrev 2012-01-10 21:53:37 följande:
    Fan vad bra att jag låter er ta hand om mitt barn, agri ammar och pilen byter blöja
    Och vad gör du med all denna fritid då? ;)
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2012-01-10 21:40:17 följande:
    Han är the shit
    Alltså han borde få ett eget TV-program, på riktigt. Före nästa val vill jag åka runt med Anton till alla valstugor runt om i landet och låta honom intervjua politiker.

Anton, jag vill bli din agent, snälla?  
    Eau de Salope
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:06:01 följande:
    Gruppsex? Drömmer
    (Värt ett försök...) 
    Kan vi inte ta det om några veckor eller så när mitt avslag är klart haha
  • Nice Girl Wrong Place

Vid närmre eftertanke skulle jag vilja ha BJ och Anton i TV-programmet. Om BJ vågar.
    Fina kontraster.

BJ och Antons valvaka.   

Eau de Salope
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2012-01-10 22:00:19 följande:
    Klart jag håller med dig om allt Agri!

Frysa är jättetrist å obehagligt varma filtar?

Mrs, jag kan komma å bära runt lite på prinsen nån gång. Det är jag bra på, har burit mina barn halva dygnet tills de var två år typ...
    Haha idag kunde jag lägga ner honom men ville inte för det var så mysigt att ha honom i famnen ALDRIG BLIR MAN NÖJD!