• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Jag tycker att Borghild är ett jättefint navn.{#emotions_dlg.flower} Absolut inget att skämmas över.

Vad kul att du tyckte om bilden, Anton. Ja, jag vet vem Göran Persson är, även om jag bara var en väldigt liten plutt när han satt vid makten.Baby

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-14 19:01:13 följande:
    Haha...
    Nej jag noterade det ju inte ens själv det var PM som sa det. Jag läser aldrig rubrikerna och artiklarna på FL.

Jag läser oftast inte heller artiklarna. Men det är lite svårt att undvika den rubriken när den täcker halva sidan
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-01-14 19:56:37 följande:
    Stig-Erik, jag ber dig att besinna dig! Borghild kan på intet vis hållas ansvarig för att hennes tunga stundtals slinter. Det händer inte så ofta av vad jag har förstått..
    En tunga som slinter är alls inte bra. Bättre ifall den håller sig på målet.
  • lille Birger

Jag har en fråga som jag skulle behöva fråga en vuxen. Skäms

• MrsAssault
    lille Birger skrev 2012-01-14 21:10:23 följande:
    Jag har en fråga som jag skulle behöva fråga en vuxen. Skäms
    Jag är ganska vuxen!
  • Yoyna

BJ, då tror jag att du måste leta nån annanstans. Agri är iofs rätt vuxen. Puss

• Agridulce

Vad fanken menar du med det Yoyna???? Alla män i tråden är bra mycket äldre än jag.

...tror banne mig att jag får åka ut och styra upp sig i morgon!!!!!

• och
    lille Birger skrev 2012-01-14 20:03:53 följande:
    Jag tycker att Borghild är ett jättefint navn.{#emotions_dlg.flower} Absolut inget att skämmas över.

Vad kul att du tyckte om bilden, Anton. Ja, jag vet vem Göran Persson är, även om jag bara var en väldigt liten plutt när han satt vid makten.Baby
    Tack Birger! Solig
    The hard way is the right way.
  • lille Birger

Jag vill skriva till en tjej som går i min klassGlad, men jag vet inte vad jag ska skriva för något.Skäms Vad ska jag skriva till henne?