• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-15 01:37:41 följande:
    Jag vill skriva till en tjej som går i min klassGlad, men jag vet inte vad jag ska skriva för något.Skäms Vad ska jag skriva till henne?
    Jag är kåt, vill du knulla?

Jag har ett bra track record när det gäller det uttrycket i alla fall.
    The hard way is the right way.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-14 19:32:04 följande:
    Jag kanske blir tvungen till och döda en massa folk nu. Det var inte meningen att du skulle avslöja detta, vi får se hur det utvecklar sig här. Det var inte bra, Annelie. Inte bra alls.

Jag står dock  kvar vid mitt ord och lovar således att aldrig avslöja att du heter Borghild. 
    Ursäkta att jag frågar Anton, men exakt var är problemet? Ser du inte till att innehållet i skåpet är blankpolerat och färdigt för användning?
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-15 09:21:59 följande:
    (2). Ursäkta att jag frågar Anton, men exakt var är problemet? Ser du inte till att (1).  innehållet i skåpet är blankpolerat och färdigt för användning?
    Problem och problem !!!  Jag menar bara att det kan ställa till det lite för folk om jag slår ihjäl dom, eller iaf problem för dom efterlevande. Ser inga problem för min egen del. Inga som helst.

1. Du tänker på handklovarna ???

2. Bra att du börjar med att be om ursäkt, AnnelieMycket bra. Pekar/visar/belyser din totala undergivenhet. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-15 02:03:25 följande:
    Jag är kåt, vill du knulla?

Jag har ett bra track record när det gäller det uttrycket i alla fall.
    Hmm, du är nog modigare än mig. Har du något annat alternativ för mig som är lite mer blyg av mig? Skäms
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2012-01-15 01:37:41 följande:
    Jag vill skriva till en tjej som går i min klassGlad, men jag vet inte vad jag ska skriva för något.Skäms Vad ska jag skriva till henne?
    Skriv: Hej du är söt, jag vill bjuda dig på glass
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-01-15 12:44:54 följande:
    Skriv: Hej du är söt, jag vill bjuda dig på glass
    Hade du uppskattat att någon skrev så till dig?
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2012-01-15 12:43:53 följande:
    Jag har en bebis som ler Han har smilgropar ÖVERALLT Hjärta
    Nawwwwww sååå sött!!! Hjärta
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.