• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand

Hmm HEJ ALLA!
    Hur mår ni idag?

hade en del jobb att läsa ifatt allt fint ni skrev igår kväll.

Jag är väldigt lite på FL nu förtiden...ont om tid.
    Om ni vill veta så skall jag börja på ett nytt jobb nu på måndag och det känns bra.  det skall bli spännande som man brukar säga haha

är någon kvinna naken här inne ...typ NG..naken och nyduschad?

så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-17 09:00:04 följande:
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 22:31:36 följande:
    Jag är inte ett jävla dugg bekväm med den lösningen, Aynrand är snäll och vänlig på alla sätt och vis, han hjälpte mig tex när traktorhelvetet krånglade, expert som han verkar va. På traktorer. Och faktiskt var det Aynrand som kunde identifiera pensionärskäringen, med ett pumphagel, jo, ni läste rätt, hon sköt mot mig med ett jävla pumphagel, och dessutom trängde fanskapet mig ut i en snödriva där jag satt fast i 8 dygn. 

Nu hade jag 200 liter av min egenkomponerade glögg, så jag överlevde, men det var min själ nätt och jämt. Så visst, Aynrand är snäll, men bara tanken på att kan skulle sära på mig och min kvinna - med sin stora jädra kuk - det tilltalar inte Anton. Inte alls. 

Så skit i det där med AntonHjärtaAnnelie på skinkhalvorna. Är du snäll. Annars är risken överhängande att jag får skriva in mig på hispan. Och har dom väl slagit klorna i Anton. Så släpper dom honom aldrig igen. 

Det vill du inte ha på ditt samvete, Maria. Tro mig.

haha vad roliga ni är

Du, jag kommer inte fram på ditt nummer. Och ja, jag ringer det rätta. 
    Aynrand - besudla mig!
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 00:27:18 följande:
    Eller, jag gillade eller bäst. Jag älskar eller.

Du kysser mig djupt. Smeker mina fylliga bröst, och nyper hårt i ena bröstvårtan tills du ser att jag får tårar i ögonen. Du låter din hand glida upp längs insidan av mitt ena lår, konstaterar att jag som vanligt saknar trosor och redan är alldeles våt. Du tar ett bestämt tag om nacken, knuffar ner mig på mage på sängen. Fäster mina händer i bojorna i sänggaveln, stoppar in en kudde under höfterna. Drar upp min korta kjol medan jag stönar svagt och säger att jag vill att du ska ta mig riktigt hårt, sen tar du mig, riktigt hårt, först i ettan, sen i tvåan, samtidigt som du smeker mig där det känns som allra skönast.....tills vi båda kommer i en explosiv, underbar orgasm som aldrig tycks ta slut. 

Det, är min absoluta favorit, Annelie.  Hjärta
    Ja...på tal om två:an...............
    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • Agridulce

Grattis till nya jobbet A!
    Och ja, även om det nu är mitt nakensvar du fiskade efter så är jag faktiskt naken just nu.

• Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-01-17 09:08:52 följande:
    Hmm HEJ ALLA!
    Hur mår ni idag?

Om ni vill veta så skall jag börja på ett nytt jobb nu på måndag och det känns bra.  det skall bli spännande som man brukar säga haha

Tjohej, Aynrand, och må din dag bli underbar och ditt nya jobb det bästa du någonsin haft. Lycka till. Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-17 09:08:52 följande:
    Hmm HEJ ALLA!
    Hur mår ni idag?

Naken och nyduschad, redo att smutsas ned!
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-17 09:12:33 följande:
    Grattis till nya jobbet A!
    Och ja, även om det nu är mitt nakensvar du fiskade efter så är jag faktiskt naken just nu.
    Haha!
    Fiskade han ens? 
    Aynrand - besudla mig!
  • Anton Chigurh
    Noun skrev 2012-01-17 05:31:25 följande:
    Bara jag som alltid saknar din personlighet och smileys... Kyss

Tack förresten Anton. Jag är redan börjat bli ganska fet kan jag säga.  
    Ooh nä, verkligen inte, det är många, en jävla massa faktiskt, som blir frustrerade utav helvete om jag inte loggar in två dagar i sträck. 

Fru Forumvärden, tex, har flera gånger antytt att Anton är en riktig mönstermedlem här på FL, och jag har åtskilliga gånger läst mellan raderna i hennes inlägg att det är inte populärt när jag inte är tillgänglig för FL's damer. 

Så du är icke allena, Bakis !!!   ..........................................TVÄRTOM.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:22:48 följande:
    Agri, för satan, är det ditt arsle i pressen ???

Alltså, ditt eget. 

Alltså vad var det för fel på min bak?

Du har gjort mig så nervös att jag inte vågar gå till jobbet idag. (alt så jobbar jag hemma pga misstänkt begynnande magsjuka men det låter inte lika coolt).
    Naughty by nature