• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 13:04:47 följande:
    Sådärja, det var bättre.

Angående korrigeringen får jag återkomma. Annelie har framfört önskemål om ytterligare en kvinna i sänghalmen. Samtidigt då. Med tanke på din ytterst välformade röv ser jag dig som ett oerhört lämpligt alternativ här. Således får jag ta ett allvarligt snack med min egen kvinna. Sen, som sagt, återkommer jag.
    Hej älskling! Hjärta

Var det verkligen en extra kvinna, jag har för mig att jag bad om en extra man?   
    The hard way is the right way.
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-17 14:37:03 följande:
    Puh! Äntligen lyckas man med något.

Jag har en teori om att Anneli inte kommer vara så motsträvig i den frågan. Hon känner till mina skills (inte för att jag har några eller nåååågonsin skulle berätta om dem). Oskyldig
    Annelie är alltid väldigt medgörlig. Solig
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 14:36:48 följande:
    Nu var du lite snabbare än mig där. Men va faen....MORA TRÄSK, nu får du fan ta och koppla ihop hjärnhalvorna igen. Det  här var inte bra, Birger. Inte bra alls. Nu är jag orolig på allvar. För din mentala hälsa.
    Nåt är fel. Nåt är mycket fel.

När gjorde du en CAT Scan av kålroten senast ???
    Jo, Mora Träsk var det. När konserten var slut klockan sju kom mamma och hämtade mig i sin famn.
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2012-01-17 15:03:54 följande:
    Jo, Mora Träsk var det. När konserten var slut klockan sju kom mamma och hämtade mig i sin famn.
    På vägen hem sjöng jag Mora Träsk låtarna som spelades på koserten, fram tills mamma efter 30 minuter skrek "HÅLL KÄFTEN UNGJÄVEL!!!" Senare på kvällen fick hon jättedåligt samvete och betedde sig jättekonstigt.
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-01-17 14:57:20 följande:
    I Birgers låda hittar man, om man letar noga, bland annat den här gosiga rumpan:

slap that ass!
    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • lille Birger

Jag är orolig över att hennes stringtrosa inte ser ut att sitta som den ska. Ska inte snöret vara längre in mellan skinkorna? Ser nästan ut som att trosorna är en storlek för stora.

• och

Grattis A till nya  jobbet. Må du få åka på många tjänsteresor till trevliga ställen! Skål

• Aynrand
    och skrev 2012-01-17 15:41:58 följande:
    Grattis A till nya  jobbet. Må du få åka på många tjänsteresor till trevliga ställen! Skål
    Tack...det skall jag faktiskt göra, mkt i Skandinavien med kanske en mindre del i Europa och förhoppningsvis i usa med....dock osäker.
    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • Kattdamen
    Aynrand skrev 2012-01-17 15:53:29 följande:
    Tack...det skall jag faktiskt göra, mkt i Skandinavien med kanske en mindre del i Europa och förhoppningsvis i usa med....dock osäker.
    Och hur många kvinnor ska du träffa då?