• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-01-17 12:48:51 följande:
    Du är så vacker och fin och bra! Nu ligger vi!

Jag vill vara med (ska bara bli lite friskare först).
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-17 12:50:59 följande:
    Jag håller med dig BJ. Tycker Yoyna ska ställa upp med gott exempel. Hon har för övrigt en alldeles delikat stjärt.
    Utlåtande av någon annan räknas inte riktigt. Fysiska bevis som foto är minimum.
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2012-01-17 12:56:09 följande:
    Utlåtande av någon annan räknas inte riktigt. Fysiska bevis som foto är minimum.
    Kan du godta att ni går in i ett mörkt rum och du får känna efter?
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-17 12:48:00 följande:
    Ah! Beklagar det fatala misstaget. 
    Tack oh store Anton för att du tog dig tid att bedöma min ödmjuka stjärt. Din bedömning är mig enormt värdefull och jag ser stjärnorna gnistra av lycka utav de briljanta ord du delgivit oss (mig och rumpan). 

Säg hur ska jag nu kunna korrigera denna nesliga fadäs? Ny framplåt till Grålle? Två dagars outsinligt stöd till vad du än skriver i tråden? 20 dansande smileysar? Tell me. 
    Sådärja, det var bättre.

Angående korrigeringen får jag återkomma. Annelie har framfört önskemål om ytterligare en kvinna i sänghalmen. Samtidigt då. Med tanke på din ytterst välformade röv ser jag dig som ett oerhört lämpligt alternativ här. Således får jag ta ett allvarligt snack med min egen kvinna. Sen, som sagt, återkommer jag.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-01-17 12:52:51 följande:
    Jag vill vara med (ska bara bli lite friskare först).

Klart du ska vara med!! The more the merrier!
  • Yoyna

Tack Mrs och Agri! nu känna det mycket bättre!

PM, nä inga bilder för allmänheten. Även om era uttalanden gör det liiite lockande!

BJ, okej jag erkänner att jag kan vara lite hetsig. Det är sån jag är! Du får förstås visa mer än dina armar om det känns bättre?

• Yoyna

Mrs, jo du borde försöka sova även om du är speedad! Iaf ligga ner och låta kroppen slappna av!

• Aynrand
    MrsAssault skrev 2012-01-17 12:47:39 följande:
    Jag har sovit 2 timmar inatt!! Yaaaay borde egentligen ta en lur nu när J sover men är helt speedad..
    missbrukat Bob inatt antar jag
    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • lille Birger

Jag tog nyss ett skumbad, provade mina nya badbyxor.

Yoyna skrev 2012-01-17 13:19:28 följande:
    BJ, okej jag erkänner att jag kan vara lite hetsig. Det är sån jag är! Du får förstås visa mer än dina armar om det känns bättre?
    Ok, här är en bild på mig från i somras när jag var på konsert:
  • lille Birger

Jag var så lycklig att jag hade börjat klappa händerna, utan att jag ens märkte det! Glad