• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-17 12:29:37 följande:
    Tack det var ytterst rart sagt.
    Däremot tror jag inte kollegorna vill ha in mig idag.
    "ytterst rart".............................Agri !!! det var ett briljant utlåtande, och, förbannat jävla snällt sagt. Dessutom sant. 

Birger är rar. Anton är snäll. See the difference ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-01-17 12:34:26 följande:
    Så får att få komplimanger här måste man alltså bjuda ut sig?

Det underlättar......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger

Det jag gillar med kattkvinnans bild är hur de bleka låren ackompanjeras av den svarta trosan. Det är absolut ingen slump att hon på min profilbild har använt sig av samma färgkombination i sin framställning av sig själv.

Ja, jag upplevde tidigare att jag blev väldigt hetsad till att lägga upp bild på mig själv, utan kläder.
  • MrsAssault

Jag har sovit 2 timmar inatt!! Yaaaay borde egentligen ta en lur nu när J sover men är helt speedad..

• Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 12:36:13 följande:
    "ytterst rart".............................Agri !!! det var ett briljant utlåtande, och, förbannat jävla snällt sagt. Dessutom sant. 

Birger är rar. Anton är snäll. See the difference ???

Ah! Beklagar det fatala misstaget. 

Tack oh store Anton för att du tog dig tid att bedöma min ödmjuka stjärt. Din bedömning är mig enormt värdefull och jag ser stjärnorna gnistra av lycka utav de briljanta ord du delgivit oss (mig och rumpan). 

Säg hur ska jag nu kunna korrigera denna nesliga fadäs? Ny framplåt till Grålle? Två dagars outsinligt stöd till vad du än skriver i tråden? 20 dansande smileysar? Tell me. 
    Naughty by nature
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2012-01-17 12:38:31 följande:
    Hmm... Jag vill ju ha en massa trevliga komplimanger!!!!!
    Du är så vacker och fin och bra! Nu ligger vi!
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-17 12:45:12 följande:
    Ja, jag upplevde tidigare att jag blev väldigt hetsad till att lägga upp bild på mig själv, utan kläder.

Jag håller med dig BJ. Tycker Yoyna ska ställa upp med gott exempel. Hon har för övrigt en alldeles delikat stjärt.
    Naughty by nature
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-09 19:00:00 följande:
    Var lite busig Birger, vi vill se dina armar!!
    Jag blev hetsad.
  • PrimitivMan

Om vi skall kunna säga att du är snygg och sexig måste vi ju ha lite bevis för det . Om du nu inte nöjer dig med bara komplimanger för din personlighet.