• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2012-01-16 23:52:50 följande:
    Vet inte riktigt hur du lyckades göra det. Men är tacksam för att du gjorde det . En mycket inbjudande bakdel.
    Vad menar du med "inbjudande"? Obestämd
  • lille Birger

Ayrand, vet du vad som menas med det? Nalle

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-17 09:33:16 följande:
    Alltså vad var det för fel på min bak?
    Du har gjort mig så nervös att jag inte vågar gå till jobbet idag. (alt så jobbar jag hemma pga misstänkt begynnande magsjuka men det låter inte lika coolt).
    Det är precis som CatLadyn säger angående min åsikt här : Din röv är riktigt jävla grann, Agri, har för mig du har sagt att den har likheter med en dubbel ladugårdsdörr, eller nåt åt det hållet. Inte med sanningen överensstämmande isf. 

Ett vackert exempel på ett synnerligen vackert arsle. Seså, iväg till jobbet. Jädra smitare......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-01-17 10:49:50 följande:
    Ayrand, vet du vad som menas med det? Nalle
    menas med vad?
    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-01-17 11:19:04 följande:
    menas med vad?
    Han skrev att hennes rumpa var inbjudande.
  • Kattdamen
    lille Birger skrev 2012-01-17 11:52:03 följande:
    Han skrev att hennes rumpa var inbjudande.
    Men duh, han vill knulla henne i röven.
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-01-17 09:35:21 följande:
    WOW är väl bättre än BOB?
    Om vi nu inte ska tolka BOB som "Bend Over Bitch" vilket har en lockelse i sig.
    Min rabbit heter Bob! "Battery Operated Boyfriend"
  • lille Birger
    Kattdamen skrev 2012-01-17 11:53:14 följande:
    Men duh, han vill knulla henne i röven.
    Jaha Drömmer
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 11:11:57 följande:
    Det är precis som CatLadyn säger angående min åsikt här : Din röv är riktigt jävla grann, Agri, har för mig du har sagt att den har likheter med en dubbel ladugårdsdörr, eller nåt åt det hållet. Inte med sanningen överensstämmande isf. 

Ett vackert exempel på ett synnerligen vackert arsle. Seså, iväg till jobbet. Jädra smitare......

Tack det var ytterst rart sagt.

Däremot tror jag inte kollegorna vill ha in mig idag.
    Naughty by nature