Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

HonHarPlattMage skrev 2012-09-28 10:51:35 följande:
    Tänkte mest på frågan hon ställde i kommentar #22185
    Aaah, jag förstår, Birger, iofs jag undrar om det är MARIA själv på den postade bilden. Fast du kan ju inte veta vilket..
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-09-28 11:52:12 följande:
    Det är synd om jan guillou.

Han lärde sig att stå upp för sig och slå tillbaka som ung men sen har han fortsatt att slåss mot allt och alla i hela sitt liv. Men kanske senaste boken är ett tecken på en ny fas. 
    Jag klämde ihjäl en älgalus i dag på förmiddagen, Ermene, gissa vem jag tycker mest synd om : 

Lusen eller jan ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-09-28 12:16:10 följande:

Det var en konstig fundering. För det första vet jag inte vad en "älgalus" är för något, men det låter som du kanske måste se över din livsstil och dina relationer. Älgar kan man se på djurpark, jaga eller äta upp. Andra kontakter med älgar är inte lämpliga.
    Du vet nog inte om detta, Ermene, men älgar finns i våra svenska skogar. Förvildade. Jag har skog in på husknuten. Och älgar. Och älgalöss. 

Du bor i en stad modell större, eller hur ??? 

• Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-28 17:56:24 följande:
    Anton, ska Jörgen Kruth spela i ufc i morgon?

På wikipedia står det att "Kruth dropped out of the fight to retire from mixed martial arts."

Men på TV4 står det att han gör sin ufc debut "i morgon".

Red ut detta.
    Obestämd
    Tyvärr, Birger, så vet TV4 i vanlig ordning inte ett skit vad dom pratar om. Kruth is no more....

http://uk.ufc.com/news/fuel-5-fight-card-updates 
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-09-28 12:58:35 följande:
    Jag bor i en liten sorry excuse för en huvudstad. Men den är söt på sitt sätt.

Med älgar så nära och folk så långt borta förstår jag att du blir frestad. Men jag vidhåller ändå att du ska låta älgarna vara. Herregud, jag har ju redan haft långa diskussioner med Lykantrophona att hon borde sluta ligga med hundar.
    Mmm, såhär är det, Ermene, var med nu......jo, du skall, eftersom jag är på särdeles gott humör, få en biologilektion du sent skall glömma. Och förresten tänkte jag kalla dig för Ernst, jag tycker Ermene, eller för den delen Ermenegildo låter lite bögigt, men i och för sig, är du bög är det synnerligen passande.
    Och dessutom så var Ernst-Hugo en av mina absolut största idoler genom tiderna, så var gång jag svarar på ett av dina inlägg, Ernst, så poppar det upp "Danskjävlar" i hovet på mig, och jag mår genast lite bättre, även om jag inte mådde dåligt från början. 

Biologi var det. Jo, om ett kreatur är utrustad med vingar, så finns det en anledning till det. Slut.

Låt mig avsluta med att säga att jag såklart inte kommer kalla dig Ernst om du inte ger ditt skriftliga medgivande till detta. Jag är inte sån.....ja.....jo,  är du bög, Ernst, kommer jag givetvis, och med glädje, kalla dig Ermenegildo.

• Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-09-28 19:26:22 följande:
    Jag har saknat er!

Och, NG, Agri: hur mår ni? Får ni vad ni förtjänar?
    Hjärta
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-09-28 19:42:32 följande:
    Tack Anton!

Stad-serien är föresten min absoluta favorit. Har läst böckerna säkert tre gånger vardera!
    Dom är riktigt jävla bra. Och tala om det för MARIA också....
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-09-30 21:55:08 följande:
    jag är kåt
    En skyskrapa i skrevet är inte å leka med......
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-09-30 22:59:50 följande:
    godnatt alla trashare!
    Natti.....sleep3.gif
Svar på tråden Trash-tråden