Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Va faan...

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-27 21:49:40 följande:
    Det gör inte jag

Du halsar direkt ur flaskan !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-27 21:50:51 följande:
    Lite porr?

" rel="nofollow" target="_blank">

Alltså..........jag vetifan om jag vågar, Maria. Jag tror det är Jill i andra änden av den länken !!!!
  • Anton Chigurh

Fet bild, Aynrand, du borde haft hela som avatar. Fast då kanske inte den kommer till sin rätt...

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-27 22:16:56 följande:
    Haha Jan Guillou går verkligen lös på Saudi på 5:an.
    Mer uppblåst rövhål går fan inte att uppbringa. Det skall till hot om avsevärda kroppsliga skador, där amputering ingår, innan jag ser på nåt med det slemmiga kryp......
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-27 22:30:20 följande:
    Jag är inget större fan men...varför Anton, varför?
    Hela hans besserwisserattityd, han har rätt, alla andra jävlar har fel. Finns inget däremellan för kräkmedlet.

Bakterien Rickettsia helvetica är att betrakta som en underbar och trevlig middagsgäst jämfört med guillou. JA, gemenen är fullt medveten !!!
  • Anton Chigurh
    Bye baby Bunting skrev 2012-09-27 22:43:54 följande:
    Nu tror jag att jag blev lite kär igen Hjärta
    Mmm, jan är förtjusande !!!

• Anton Chigurh
    Bye baby Bunting skrev 2012-09-27 23:11:41 följande:
    Nej, Jan är för kort, nu var det ju dig jag blev lite kär i igen...
    Om du tänker efter, Bunting, blev du ganska mycket kär i mig. Igen.Hjärta
  • Anton Chigurh
    Bye baby Bunting skrev 2012-09-27 23:28:22 följande:
    Nope sa lite, men jag håller med dig om det du skrev
    Tänk efter igen !!!
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-28 09:14:42 följande:
    Ta ut aggressioner och stress på ett par välgödda kvinnoskinkor vetja!
    Birger för helvete, att du vågar, du antyder ju att MARIA är fet här. Du är ute på djupt vatten. Typ Marianergraven !!!
Svar på tråden Trash-tråden