Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-09-25 22:08:23 följande:
    ja han är bra...gillar honom i crank fullständigt groteskt och roligt
    Håller helt med, både ettan och tvåan är så in i helvete bra, riktiga höjdare...

MARIA !!!   Du måste se dom. Om du inte gjort det redan... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-09-26 00:13:33 följande:

Inte så tokig doft alls. En god choklad gjord på criollo böna är alltid rätt. Tex:

för att göra två rekommendationer. Inte så billiga men det kostar att ligga på topp . Men den typen av choklad räcker länge.
    Å vad är det för fel på Marabou Mjölkchoklad. Om jag får fråga, PM ???

Jag tycker tamejfan gott vi kan stödja SVENSK INDUSTRI. Så det så.

Norge är nästan Sverige.......!

Upplands Väsby ligger i Sverige i alle fall. Alltid något. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-09-27 11:28:29 följande:
    Jag är lättdistraherad. Ni borde visa hänsyn och inte mobba mig för detta.
    Puss, ÄLSKLING....Hjärta
  • Anton Chigurh
    ÄLSKADE Annelie Hjärta  skrev 2012-09-27 11:39:45 följande:
    Tusen tack, till er båda. Död
    Är det någon symbolik att ta hänsyn till här, Älskling,Hjärta med tanke på dödskallen ???
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-09-27 19:33:03 följande:
    en bild för Anton, vapenfantasten....
    hoppas du gillar detta
    BJ du får föreställa dig att rumpan är stor...jättestor

Vacker, Aynrand, väldigt vacker, du vet hur riktig konst skall ta sig ut, det märks tydligt. Och som den sanne konstkritiker jag ju faktiskt är, så måste jag ändå få ge lite konstruktiv kritik på konstverket.

Den otroligt fina pistolen borde vara i kromat utförande. Men ta nu för fan inte detta personligt, Aynrand, bilden är makalöst vacker och precis det som tråden behöver. Tack så mycket...Glad

• Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-09-27 21:05:39 följande:
    nu kromad........

Nice, Aynrand, riktigt jävla nice....

Finns min själ inget å klaga på. 
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-27 21:07:58 följande:
    Kan du inte recensera någon av mina bilder, Anton?
    Du har förstått att jag är en konstkritiker av rang, Birger !!!

Så, jodå, du skall också få dina installationer bedömda så småningom. Men du får vara beredd på att jag är brutalt ärlig. 

Har du tillgång till Stesolid ??? 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-09-27 21:23:25 följande:

Den situationen brukar jag råka ut för lite då och då. En naken kvinna med pistol som säger "Knulla mig eller så..". Ja de kan ju bli lite desperata de små liven. Att de inte inser att det räcker att be lite snällt.
    Brukar dom använda sig av en 9 mm, eller kör dom med kaliber .45 ACP  ???
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-09-27 21:42:00 följande:
    den har ni sett
    en svart och en kromad

Fan va fina. Båda två. På bilden.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-09-27 21:44:43 följande:
    ja båda två
    Ja.

Och, Aynrand, skit i din kvinnas kommentar här ovan. Nu börjar vi äntligen få lite fart på tråden.

MARIA !!!   Inget jävla Jill nu......... 
Svar på tråden Trash-tråden