• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 11:52:16 följande:
    Folk irriterar mig faktiskt lite idag känner jag...
    Jag kan sluta skriva inlägg på ett tag och återgå till att bara vara förkyld och tycka synd om mig själv istället, om det underlättar. Solig
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2011-08-30 11:34:38 följande:
    Stesolid är utmärkt när du behöver slöas ner.
    ahhahahaha dom blir till och med jag lite lätt avtrubbad på!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-08-30 11:34:36 följande:
    Var snäll mot Anton, jag har jobbat hårt på att få honom att stanna kvar i tråden.

Hej Anton Solig 
    har du???

Hade aldrig misstänk dig för att vara så empatisk och vänlig
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 11:54:00 följande:
    Vad har hänt? Ska jag skicka puss? {#emotions_dlg.flower}

Ingenting har hänt egentligen haha...bara one of those days.
    Pussar tar jag alltid gärna emot! Kyss
    Yoyna skrev 2011-08-30 11:56:17 följande:

Skickar en puss jag med och hoppas förstås att jag är helt oskyldig till irritationen
    Jag ser inte hur du någonsin skulle kunna irritera mig!!!
    och skrev 2011-08-30 11:58:10 följande:
    Jag kan sluta skriva inlägg på ett tag och återgå till att bara vara förkyld och tycka synd om mig själv istället, om det underlättar. Solig
    Tror inte det skulle göra till eller från faktiskt, men tack för omtanken Skål och lite rosa whiskey mot förkylningen.

• Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 11:57:34 följande:
    Fick mig av skum anledning tänka på den här.

Höjden av fullkomligt förtroende är, två manliga kannibaler som ger varandra en avsugning!

Oskyldig

Hahahaha!
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:02:01 följande:
    Ingenting har hänt egentligen haha...bara one of those days.
    Pussar tar jag alltid gärna emot! Kyss

Ring A så kommer du må mycket bättre. Jag kan inte prata annars hade du gärna fått ringa mig. Kyss
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 11:53:06 följande:
    Tack.

Ja, jag tycker också jättemycket om mina mor/far-föräldrar och har stor respekt för.

Detta börjar bli läskig. Är din dotter född i december?

Har lunchrast så jag tänkte kika in en liten stund. Kyss
    Ja hon är född i december. Lite komiskt för jag fick ett gäng skrapor här inne när jag var gravid, för jag var ego som haft sex i mars så att mitt stackars barn var tvungen att födas i december

Njut av rasten, jag kör på total förslappning idag, känner att jag behöver det efter denna rövnatt, så jag kommer i lite bättre mental takt!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:02:01 följande:

Yoyna skrev 2011-08-30 11:56:17 följande:

Skickar en puss jag med och hoppas förstås att jag är helt oskyldig till irritationen
    Jag ser inte hur du någonsin skulle kunna irritera mig!!!.

Sötnos... Men jodå, det skulle jag alldeles säkert kunna göra. Lätt neurotisk som jag är
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 12:03:23 följande:
    Ring A så kommer du må mycket bättre. Jag kan inte prata annars hade du gärna fått ringa mig. Kyss

Vad omtänksamt av dig {#emotions_dlg.flower}...
    Vi har redan pratat någon timme eller så idag haha...
    Jag borde vara produktiv egentligen...snart...snart...

Det var artikeln om Flashback som fick mig lite off beat faktiskt.    
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 12:04:22 följande:
    Ja hon är född i december. Lite komiskt för jag fick ett gäng skrapor här inne när jag var gravid, för jag var ego som haft sex i mars så att mitt stackars barn var tvungen att födas i december

Njut av rasten, jag kör på total förslappning idag, känner att jag behöver det efter denna rövnatt, så jag kommer i lite bättre mental takt!
    Jag tror jag har hittat min "tvilling" här på FL efter 2,5år.

Min äldsta son är också född i december (15december). Skulle ALDRIG i mitt liv byta ut honom  mot någon annan. Decemberbarnen är en av lugnaste och intelligenta barnen som finns. Han kommer på så många frågor som är för STORA för hans ålder. En helt underbar kille. Ja, jag hade nog också sex i mars men vi firar nyår i mars och har ledigt då. Shoot me!!!!

Min lillskit är annars något helt unik. Den killen är så busig så han kommer ge mig hjärtinfarkt inom en snar framtid. Han är född i mars och är väduren.

Du? När är du född? Vilken månad?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden