• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-01-25 14:35:42 följande:
    Titta nu i mitt galleri!!! Jag har världens suraste bebis!   (tänkte bara ge lite kontrast till den sexosande stämningen som alltid råder härinne)
    Tycker han är väldans söt och gullig. Den lille Anton !!!!

Vadå sexosande  förresten, tycker det pratas smink och sånt mög till 99, 37 %. Totalt ointressant. Såvida, det inte handlar om mitt recept. Men det gör det ytterst sällan.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-01-25 14:52:28 följande:
    Skäms på dig. Nu kommer han behöva åratal av terapi i framtiden för att komma över detta .

Fast jag kanske inte skall skämta om sånt med en nybliven mamma. Nu brukar ha massor av ångest ndå för att göra "rätt" (om inte du har dte så läs lite på FL om allt som man SKALL göra/vara)
    Haha ja jag har ångest hela tiden STACKARS BAAARN fast han verkar glad och så oftast så jag kanske duger ändå. När jag kommer ihåg att byta blöja iaf
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-01-25 15:00:20 följande:

Vadå sexosande  förresten, tycker det pratas smink och sånt mög till 99, 37 %. Totalt ointressant. Såvida, det inte handlar om mitt recept. Men det gör det ytterst sällan.
    Har det något att göra med ansiktskräm eller ?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2012-01-25 15:00:20 följande:

Aha inte vet jag, jag bara tog för givet att det var snusk som pratades. Har aldrig tid att läsa bakåt vad ni snackar om egentligen haha
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-01-25 15:02:17 följande:
    Har det något att göra med ansiktskräm eller ?
    Jupp....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2012-01-25 15:03:08 följande:
    Aha inte vet jag, jag bara tog för givet att det var snusk som pratades. Har aldrig tid att läsa bakåt vad ni snackar om egentligen haha
    Det är ju ett antagande som oftast stämmer rätt bra . För att vara en tråd som handlar om sidospår så är den osedvanligt enkelspårig. Inte för att det gör mig något dock
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-01-25 15:03:08 följande:
    Händer i stort sett aldrig....
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-25 00:31:14 följande:
    Men och a.k.a porrstjärnan Shanya ska ha spöstraff.
    Jag trodde först att hon var en ruskig pedofil med underkläder som ville mig illa.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-25 00:31:14 följande:
    Du får titta hur mycket du vill på mig Birger.
    Men och a.k.a porrstjärnan Shanya ska ha spöstraff.
    Jag menade alltså inte att titta på ansiktet, som när man pratar med någon, utan längre ner, typ på höfterna och benen. Skäms
  • Shayna
    Anton Chigurh skrev 2012-01-25 13:50:23 följande:
    Hej Goding. Hjärta

Helt ärligt tänkte jag inte alls på likheten med Yoyna, inte ett dugg, tyckte bara att Shayna är ett riktigt vackert namn. På riktigt, och faktiskt ett namn som inte har ett dugg med porr att göra.

Men det allra viktigaste är att Shayna betyder Beautiful, och det, mina vänner, kan jag garantera är ett epitet som passar användaren till 100 %, mer underbar kvinna går inte att uppbringa på detta klot. Som den lydiga slyna hon är, kan jag kort och gott konstatera att Annelie är kvinnan med stort K. Jävligt stort K. 

Och ja, Annelie, du ger fan i Yoynas gobbe. Om du vill att han skall leva till kväller....
    Hej älskade Anton. Solig

Yoyna: Hälsa din man att han kan avboka hotellrummet i morgon, tack. Ge honom gärna en puss från mig dock, på lämpligt ställe.