• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Shayna
    Agridulce skrev 2012-01-25 00:34:29 följande:
    Det var välförtjänt!!!
    Man kan väl för f-n inte straffa någon för något som den personen bara är. Hur rättvist är det?
  • Yoyna

Shayna... Varför har du tagit halva mitt namn??? vad kommer du försöka ta nästa gång? Valda delar av min man?

• Shayna
    Yoyna skrev 2012-01-25 08:43:27 följande:
    Shayna... Varför har du tagit halva mitt namn??? vad kommer du försöka ta nästa gång? Valda delar av min man?
    Oj, det har jag missat. Läskigt. Anton har bestämt det här, så jag tror att du får fråga honom istället.

Skulle dock gissa att han vill att jag håller mig ifrån din man, faktiskt. Solig
  • Agridulce
    Shayna skrev 2012-01-25 00:37:27 följande:
    Man kan väl för f-n inte straffa någon för något som den personen bara är. Hur rättvist är det?
    Vem sa att livet var rättvist???? Det blir 5 rapp till pga uppstudsighet!
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-25 09:57:18 följande:
    Vem sa att livet var rättvist???? Det blir 5 rapp till pga uppstudsighet!
    Det är så vackert med kvinnor som piskar varandra.

Fast det är elakt att kalla någon för halvblind dock så du borde också få en ömmande bak.

Det är en klar fördel att ha dålig syn. Gör en mindre nogräknad. När jag är riktigt kåt går jag ut utan linser/glasögon. Fast å andra sidan är det inte nödvändigt eftersom ju närmare stängningsdags det blir ju vackrare blir alla kvinnor. Konstigt fenomen det där. Sist det hände var jag övertygad att hon såg betydligt yngre ut  på kvällen än på morgonen (fast vad gjorde det; hon hade en kropp som en 20-åring).

Kom att tänka på en pinsamhet i min ungdom just nu med tanke på dimmig syn. fast då var anledningen sprit och inte dålig syn. Hade permis och var på stadens ena disko. Ser en tjej med långt hår sittande och frågar om hon vill dansa. Möts av en baston "Va fan säger du!". Oops. Snabb reträtt. Fan vad jag fick äta upp det där sen.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    Shayna skrev 2012-01-25 09:10:40 följande:

Shayna skrev :
    Oj, det har jag missat. Läskigt. Anton har bestämt det här, så jag tror att du får fråga honom istället.

Skulle dock gissa att han vill att jag håller mig ifrån din man, faktiskt. Solig
    Hej Goding. Hjärta

Helt ärligt tänkte jag inte alls på likheten med Yoyna, inte ett dugg, tyckte bara att Shayna är ett riktigt vackert namn. På riktigt, och faktiskt ett namn som inte har ett dugg med porr att göra.

Men det allra viktigaste är att Shayna betyder Beautiful, och det, mina vänner, kan jag garantera är ett epitet som passar användaren till 100 %, mer underbar kvinna går inte att uppbringa på detta klot. Som den lydiga slyna hon är, kan jag kort och gott konstatera att Annelie är kvinnan med stort K. Jävligt stort K. 

Och ja, Anneliedu ger fan i Yoynas gobbe. Om du vill att han skall leva till kväller....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsAssault

Titta nu i mitt galleri!!! Jag har världens suraste bebis!   (tänkte bara ge lite kontrast till den sexosande stämningen som alltid råder härinne)

• MrsAssault

Inatt vaknade J och var gnällig så jag matade och sen försökte jag massera och fixa för jag trodde han hade ont i magen.. sen efter typ 2 timmar kände jag att han var lite blöt runt rumparean så jag bytte blöja och såg att han hade bajsat och kissat ASMKT och det var därför han var ledsen. Och dumma jag tänkte inte ens på att byta.. Jag är fan sämst.

• PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2012-01-25 14:39:52 följande:
    Inatt vaknade J och var gnällig så jag matade och sen försökte jag massera och fixa för jag trodde han hade ont i magen.. sen efter typ 2 timmar kände jag att han var lite blöt runt rumparean så jag bytte blöja och såg att han hade bajsat och kissat ASMKT och det var därför han var ledsen. Och dumma jag tänkte inte ens på att byta.. Jag är fan sämst.
    Skäms på dig. Nu kommer han behöva åratal av terapi i framtiden för att komma över detta .

Fast jag kanske inte skall skämta om sånt med en nybliven mamma. Nu brukar ha massor av ångest ndå för att göra "rätt" (om inte du har dte så läs lite på FL om allt som man SKALL göra/vara)
    Is sex dirty? Only if it's done right