• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-23 20:26:08 följande:
    Jag har mer funderat över hur det gått med dina karaktärsövningar och. Ser att det går sådär va...?

Min inbox var TOM när jag loggade in i förmiddags. Helt TOM!

Det här är f-n inte mitt fel, ta ansvar för dina egna handlingar, Yoyna.  
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-23 16:11:22 följande:
    Tack. Det vill jag väldigt gärna. Du kan få klämma på mina med.  
    Det gör ju ont att klämma på tuttarna.
  • Yoyna
    och skrev 2012-01-23 20:34:38 följande:
    Min inbox var TOM när jag loggade in i förmiddags. Helt TOM!

Det här är f-n inte mitt fel, ta ansvar för dina egna handlingar, Yoyna.  

Min inbox är ofta tom och inte gråter jag för det. Nej, jag tar mig i kragen. samlar ihop mig själv och går vidare. Jag tar ansvar för mina handlingar (och även eventuell avsaknad av handlingar) men bara i de fall jag anser det rättfärdigat.
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-23 20:38:28 följande:

Min inbox är ofta tom och inte gråter jag för det. Nej, jag tar mig i kragen. samlar ihop mig själv och går vidare. Jag tar ansvar för mina handlingar (och även eventuell avsaknad av handlingar) men bara i de fall jag anser det rättfärdigat.
    Jag noterar att DU har dåligt minne. Du skulle ju lägga upp ett träningsprogram för mig. Jag såg faktiskt fram emot att få detta.
  • Yoyna
    och skrev 2012-01-23 20:40:34 följande:
    Jag noterar att DU har dåligt minne. Du skulle ju lägga upp ett träningsprogram för mig. Jag såg faktiskt fram emot att få detta.

Nej, mitt minne är utmärkt (eftersom jag ännu är ung och omärkt av tidens tand ). Det var DU som bönade och bad på dina bara knän om hjälp. Jag har aldrig lovat dig det eftersom jag vet att det är ett omöjligt uppdrag att bygga din karaktär. Du är ett hopplöst fall baby!
  • Agridulce
    Kattdamen skrev 2012-01-23 18:54:36 följande:
    Fast nu är du ändå och kladdar på fel krig.
    Nej, eftersom vi nu har möjligheten att föreställa oss hur Anton skulle kunna hantera WW2 så gör jag mig en egen vision om detta.
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 19:44:43 följande:
    Njaa, USA använde Napalm i Irakkriget. Givetvis får inte Napalm användas mot civila mål enligt folkrätten, däremot är det tillåtet mot militära måltavlor. 
    Gissar att du var ute ¨fiskade efter FNL-pågarna här !!! 
    Jag är bara ute efter det som är snabbt och praktiskt hanterbart. Lite damage får man räkna med.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-23 20:37:52 följande:
    Det gör ju ont att klämma på tuttarna.
    Va? Gör det ont på dig när du klämmer på flickornas tuttar? Märklig bieffekt.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-23 20:49:06 följande:
    Va? Gör det ont på dig när du klämmer på flickornas tuttar? Märklig bieffekt.
    Det gör ont, på tjejerna. Jag tycker man ska lämna tuttarna ifred. Det finns betydligt viktigare saker i livet än att hålla på och klämma tuttar.
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-23 20:44:44 följande:

Nej, mitt minne är utmärkt (eftersom jag ännu är ung och omärkt av tidens tand ). Det var DU som bönade och bad på dina bara knän om hjälp. Jag har aldrig lovat dig det eftersom jag vet att det är ett omöjligt uppdrag att bygga din karaktär. Du är ett hopplöst fall baby!
    Anton, hör du vad hon säger till mig?
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-23 21:00:17 följande:
    Det gör ont, på tjejerna. Jag tycker man ska lämna tuttarna ifred. Det finns betydligt viktigare saker i livet än att hålla på och klämma tuttar.
    Eeeeeh..... låt mig tänka efter... Klämma på rumpan?