• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-26 22:22:01 följande:
    Mm, jobbigt med folk som byter nick.

Hej Agri. 

För övrigt har jag andra kvaliteter som imponerar på Anton.  
    imponerar !!!

Det finns inte superlativer så det räcker till om  jag skall beskriva Annelie, och tro mig, gott folk, det kommer från hjärtat när jag säger det....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-26 22:57:09 följande:
    imponerar !!!

Det finns inte superlativer så det räcker till om  jag skall beskriva Annelie, och tro mig, gott folk, det kommer från hjärtat när jag säger det....
    Tack. Hjärta

Fast är du säker på att det enbart kommer från hjärtat?  
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-26 23:00:19 följande:
    Tack. Hjärta

Fast är du säker på att det enbart kommer från hjärtat?  
    Det kommer lite från ett annat ställe också, fast det är din sak å ta hand om. Och det vet du så jävla väl. Eller hur ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-26 11:54:48 följande:
    Det är ju fantastiskt trevligt.
    Ok, men kanske inte om alla ens snygga trosor varit smutsiga på morgonen och man dragit på sig ett par man skäms över.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-26 23:48:33 följande:
    Det kommer lite från ett annat ställe också, fast det är din sak å ta hand om. Och det vet du så jävla väl. Eller hur ???
    Jag vet min plats, Anton.
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-27 00:14:19 följande:
    Trosor under kjol? Hur tänkte du nu Birger? Vilka trosor???
    Jag kan förstå att vissa kanske tycker det är bekvämt att ta av sig trosorna när man kommer hem efter en svettig arbetsdag.
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2012-01-27 00:27:13 följande:
    Jag kan förstå att vissa kanske tycker det är bekvämt att ta av sig trosorna när man kommer hem efter en svettig arbetsdag.
    Men annars har nog de flesta underkläder. Solig
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-26 22:53:32 följande:
    Antagligen mest en förmåga att ständigt skicka oanständiga förslag i inboxen, kompletterade med väl valda bilder.

*gissar*
    Har nu Agri varit stygg mot dig igen? Men hon är nog bara ute efter att bli tillrättavisad på lämpligt sätt och få använda sin vassa tunga på annat sätt.

Fast vad gäller dina skills så behövs det nog fler omdömen än bara från han Ole Søltoft för att vara trovärdig .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-26 22:53:32 följande:
    Antagligen mest en förmåga att ständigt skicka oanständiga förslag i inboxen, kompletterade med väl valda bilder.
    *gissar*
    Det är jääääääkligt ont om bilder i min inbox. Och inga oanständiga förslag. Sabla tease!!!