• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-23 21:01:20 följande:
    Anton, hör du vad hon säger till mig?
    Tom jag är upprörd å dina vägnar. Å andra sidan borde jag kanske vara glad att hon för en gångs skull riktar slangbellan åt ett annat håll.
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 19:44:43 följande:
    Njaa, USA använde Napalm i Irakkriget. Givetvis får inte Napalm användas mot civila mål enligt folkrätten, däremot är det tillåtet mot militära måltavlor. 

Gissar att du var ute ¨fiskade efter FNL-pågarna här !!! 
    Jag trodde du pratade om andra världskriget?

Sen tänkte jag mer på filmen, då var man inne och kladdade på fel krig.
    Mig får du älska hedniskt.
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-23 21:03:17 följande:
    Tom jag är upprörd å dina vägnar. Å andra sidan borde jag kanske vara glad att hon för en gångs skull riktar slangbellan åt ett annat håll.

Men herregud! Kände du inte att jag precis sköt en ärta på dig??? (visste att jag skulle ha tagit en dank...) {#emotions_dlg.djavulsk}
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-23 21:03:17 följande:
    Tack! Hjärta

Sista delen av citatet är tyvärr oläsligt på min dator.  
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-23 21:08:25 följande:
    Men herregud! Kände du inte att jag precis sköt en ärta på dig??? (visste att jag skulle ha tagit en dank...) {#emotions_dlg.djavulsk}
    Vet inte om jag ska sätta mig på dig eller sätta på dig.
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-23 21:18:40 följande:
    Tack! Hjärta
    Sista delen av citatet är tyvärr oläsligt på min dator.  
    Stackare! Funkar inte progressiva brillor längre? Kjamiz och tröst-Nalle
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-23 21:19:34 följande:
    Vet inte om jag ska sätta mig på dig eller sätta på dig.

Dålig täckning här i skogen, så mycket snö på ledningarna. Hur menar du? Kan bara utläsa att du känner dig osäker och velig...

Oskyldig
  • straight arrow
    Yoyna skrev 2012-01-23 21:21:57 följande:
    Dålig täckning här i skogen, så mycket snö på ledningarna. Hur menar du? Kan bara utläsa att du känner dig osäker och velig...

Oskyldig
    Jag ska allt ge dig snö på dina ledningar.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-23 21:21:57 följande:
    Dålig täckning här i skogen, så mycket snö på ledningarna. Hur menar du? Kan bara utläsa att du känner dig osäker och velig...Oskyldig
    Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

"och" är halvblind och Yoyna är lomhörd!!!! Det går utför med ungdomen. Eller ska jag månne säga tanterna?
  • Agridulce
    straight arrow skrev 2012-01-23 21:24:39 följande:
    Jag ska allt ge dig snö på dina ledningar.
    Säg mig Pilen, hur gör du då? Tillfredställer dig själv i minusgrader?