• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Shayna skrev 2012-01-25 22:31:27 följande:

Shayna skrev :
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

För du pratar väl inte om något vapen eller så nu? 
    Nä, inget vapen, jag pratar om den sexigaste varelsen jag någonsin träffat på.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-26 12:49:48 följande:
    Nä, inget vapen, jag pratar om den sexigaste varelsen jag någonsin träffat på.
    Hej Anton. Solig

The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-26 14:26:42 följande:
    Hej Anton. Solig
    Hej Goding. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-26 14:31:25 följande:
    Hej Goding. 
    Shit vilken söt smiley. Jag blir ju lite småkär i dig bara av att se den.
  • MrsAssault

Alltså min rumpa har rasat ihop totalt efter graviditeten!!!!!!!!!!!!!!!! Den är helt PLATT!!!!! FörvånadFörvånadFörvånad

Hur fixar man det? Har aldrig haft problemet förut, min rumpa har alltid varit juicy förut  Gråter

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-01-26 15:59:33 följande:
    Alltså min rumpa har rasat ihop totalt efter graviditeten!!!!!!!!!!!!!!!! Den är helt PLATT!!!!! FörvånadFörvånadFörvånad

Hur fixar man det? Har aldrig haft problemet förut, min rumpa har alltid varit juicy förut  Gråter