• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Har en fundering... Inte ett sidospår kanske men ändå!

Har lagt märke till att folk säger/skriver olika gällande ordet sex. Grymt sex kontra grym sex till exempel. Vad är rätt? Finns det något rätt? Var är Herr Svensklärare? Jag tycker själv att det låter bättre att säga: -Vi hade grymt/uselt/hårt/mjukt (whatever, ni hajjar) sex.

*sitter i skolbänken och väntar*

• Yoyna

Men Anton... Är det så att du inte kommer att direkt tilltala någon annan än och efter att hon anklagat dig för att överge henne???? Fegis!

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-02-01 22:07:24 följande:
    Har en fundering... Inte ett sidospår kanske men ändå!

Har lagt märke till att folk säger/skriver olika gällande ordet sex. Grymt sex kontra grym sex till exempel. Vad är rätt? Finns det något rätt? Var är Herr Svensklärare? Jag tycker själv att det låter bättre att säga: -Vi hade grymt/uselt/hårt/mjukt (whatever, ni hajjar) sex.

*sitter i skolbänken och väntar*

Jag tycker båda kan vara rätt.
    Sexet var grymt, vi hade grymt bra sex. Blir ju mest rätt med grymt om man tänker på -et (sexet).

Grym sex är väl något som växt fram som ett eget litet uttryck     
    Aynrand - besudla mig!
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-01 22:09:41 följande:
    Men Anton... Är det så att du inte kommer att direkt tilltala någon annan än och efter att hon anklagat dig för att överge henne???? Fegis!
    Det där har vi rett ut för länge sen, Annelie och jag. Du hänger inte med riktigt, bruden. Men jag tycker om dig ändå. Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Är det bara jag som tycker det är FÖRBANNAT IRRITERANDE att inläggen fortfarande är anonyma. Så att säga. Ni är inte trögare än att ni fattar vad jag menar !!!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-02-01 22:14:39 följande:
    Är det bara jag som tycker det är FÖRBANNAT IRRITERANDE att inläggen fortfarande är anonyma. Så att säga. Ni är inte trögare än att ni fattar vad jag menar !!!
    Citaten menar du...
    Aynrand - besudla mig!
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-01 19:59:42 följande:
    BJ... Är det din mamma som packar din matsäck eller får du göra det själv?
    Ikväll är mamma inte hemma, så jag måste göra det själv. Känner mig ganska vilsen. Skäms

Har ni tips på vad jag kan ta med mig? En frukt har jag bestämt mig för hittills.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-01 22:12:45 följande:

Fast tempus kanske spelar in?

I går hade jag grymt sex!
    I morgon ska jag ha grym sex!  

Är du svenslärarare, min kära MARIA ???