• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Har jag skvallrat tidigare Agri? Det minns jag inte men isf var det alldeles säkert för ditt eget bästa!

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-01 22:30:34 följande:
    Jag känner mig också lite osäker på den punkten faktiskt.
    Nä, det gör du inte, du försöker bara reta upp mig så du skall få extra mycket pisk sen.

"Tänk att det fanns en så enkel förklaring.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

NG, det låter jättefint!! Jag har inte målat naglarna på evigheter hinner aldrig!!

• Agridulce
     Den tröge dansken skrev 2012-02-01 22:33:45 följande:
    Agri, Agri, du förlänger livet på mig som du håller på, så egt borde jag va tacksam att du är så trög. Och det är jag också. Bara så du vet !!!
    Känns bra att höra.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-01 22:34:59 följande:
    Haha ja det gör jag, men det var inte det jag syftade på.

Frågan kunde tolkas som om jag frågade dig om du var Anton
    Okay, det borde jag fixa å svara på den frågeställningen. Svaret kommer här :

Ja, jag är Anton
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-02-01 22:36:07 följande:
    Nä, det gör du inte, du försöker bara reta upp mig så du skall få extra mycket pisk sen.

"Tänk att det fanns en så enkel förklaring.  
    Självklart, Anton. Hjärta

Yoyna, glöm hela den där sms-konversationen med planerna vi gjorde upp. Det blir nog inget.  
    The hard way is the right way.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-01 22:34:01 följande:

Haha...

Ganska naturligt, ljust beiga med en liten "diamant" på tippen av båda lillfingrar Solig 
    Har du sett den där nagellackstråden? En del var riktigt fina.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-01 22:30:34 följande:

Underbara Annelie skrev :
    GUD va jag har saknat Anton !!!!!!!!
    ....och hur länge skall jag behöva vänta på dig då???
  • Yoyna

Åh nej och!!! Du gör mig outsägligt ledsen, mitt hjärta blöder och mina tårar gör min kudde så våt att jag kommer att vara tvungen att hänga den på tork och sova utan...

Anton!!! Kan Du leva med detta??? Skärp dig för faaan!

• och
    Anton Chigurh skrev 2012-02-01 22:41:37 följande:
    ....och hur länge skall jag behöva vänta på dig då???
    Just nu är det jag som väntar på dig.