• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Men kan man inte säga ett sex? Ett samlag - ett sex?! Logiken är glasklar!

Haha, ser fram emot en djupdykning i ämnet när du ventilerat ur alla ångor NG! Vilken färg blev det?

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-01 22:20:32 följande:
    Ja faktiskt.
    Är du ANTON? (Svensklärare alltså) 
    jajaja, du slinter du med, allt emellanåt, min kära MARIASolig {#emotions_dlg.flower} Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Yoyna skrev 2012-02-01 22:21:22 följande:
    Har ni rett ut det Anton? Då ber jag om ursäkt för min tröghet, okunskap och dåliga förmåga att ta till mig sådant som borde verka självklart.
    Jag känner mig också lite osäker på den punkten faktiskt.
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

Men Agri!!! Klart det spelar roll! Vi är väl ändå här (i skolbänken) för att lära!!! Sluuuuta! Annars ska jag skvallra till rektorn om att du ser rappen med pekpinnen som en belöning! Du kommer du få vässa pennorna varenda rast istället!!!

• Agridulce
    Yoyna skrev 2012-02-01 22:31:52 följande:
    Men Agri!!! Klart det spelar roll! Vi är väl ändå här (i skolbänken) för att lära!!! Sluuuuta! Annars ska jag skvallra till rektorn om att du ser rappen med pekpinnen som en belöning! Du kommer du få vässa pennorna varenda rast istället!!!
    Nu skvallarar du igen!!!
    Ska hänga upp dig på källarväggen i dina flätor!!!
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-01 22:21:27 följande:
    Hur menar du nu?
    Agri, Agri, du förlänger livet på mig som du håller på, så egt borde jag va tacksam att du är så trög. Och det är jag också. Bara så du vet !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-02-01 22:29:09 följande:
    Men kan man inte säga ett sex? Ett samlag - ett sex?! Logiken är glasklar!

Haha, ser fram emot en djupdykning i ämnet när du ventilerat ur alla ångor NG! Vilken färg blev det?

Haha...

Ganska naturligt, ljust beiga med en liten "diamant" på tippen av båda lillfingrar Solig 
    Aynrand - besudla mig!
  • Yoyna

BJ: frukt är ju bra. Men du måste ju ha något mer. Gör en pastasallad med skinka (sorry och) så får du nog i det du behöver för att orka gymmet sen oxå!

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-02-01 22:29:19 följande:
    jajaja, du slinter du med, allt emellanåt, min kära MARIA. Solig {#emotions_dlg.flower} Solig

Haha ja det gör jag, men det var inte det jag syftade på.

Frågan kunde tolkas som om jag frågade dig om du var Anton
    Aynrand - besudla mig!