• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-01 22:43:48 följande:
    Åh nej och!!! Du gör mig outsägligt ledsen, mitt hjärta blöder och mina tårar gör min kudde så våt att jag kommer att vara tvungen att hänga den på tork och sova utan...

Anton!!! Kan Du leva med detta??? Skärp dig för faaan!
    Inte blir det lätt inte, men jag får försöka........!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-01 22:44:19 följande:
    Just nu är det jag som väntar på dig.
    va ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Åh nej och!!! Du gör mig outsägligt ledsen, mitt hjärta blöder och mina tårar gör min kudde så våt att jag kommer att vara tvungen att hänga den på tork och sova utan...

Ingen av er förtjänar att få nåt som ni bråkar med mig!
    Må ni leva i celibat resten av livet. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • och

Jag är också väldigt ledsen. På riktigt.

Såg fram emot det. Och du vet att jag är uppriktig nu. 
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
     Liten men tuff skrev 2012-02-01 22:44:19 följande:
    Just nu är det jag som väntar på dig.

Vad är problemet egentligen? Han erkände ju på förra sidan att han är trög. Vänta dig inga underverk.

• Yoyna

"Må det ofrivilliga celibatets tunga bojor drabba alla dem som icke uppför sig korrekt, visar vördnad och ödmjukhet eller på annat sätt vanhedrar S-hedern"

Var någonstans står det att jag inte får mucka gräl med Agri?!?!

• Yoyna

Och, vi torkar våra tårar. Jag tror nog att det löser sig. Min stora erfarenhet (trots min ringa ålder ) säger mig att det mesta brukar ordna sig.

• lille Birger
    Kattdamen skrev 2012-02-01 19:53:44 följande:
    Jag är nog den enda här som verkligen har en nallebjörn, på riktigt.
    Jag har också en nallebjörn. Nalle  Vi bråkar ibland, men oftast är vi sams. Solig

Vart har din rumpbild tagit vägen? Jag blev jättebesviken när jag skulle gå in och titta på den häromdagen, hade sett fram emot det hela dagen i skolan, så var den bara borta.

Blev jätteledsen. Rynkar på näsan
  • Agridulce
    Lilla Snusk skrev 2012-02-01 22:53:11 följande:
    "Må det ofrivilliga celibatets tunga bojor drabba alla dem som icke uppför sig korrekt, visar vördnad och ödmjukhet eller på annat sätt vanhedrar S-hedern"

Var någonstans står det att jag inte får mucka gräl med Agri?!?!
    Skulle nog säga att du lyckats pricka in samtliga brott.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-01 22:48:55 följande:
    Jag är också väldigt ledsen. På riktigt.

Såg fram emot det. Och du vet att jag är uppriktig nu. 
    Det där kan jag inte stå emot, och det vet du så jävla väl. Yoyna får komma hem och leka hos oss istället. En lämplig kompromiss. 

Blir du glad då, älskling ???