• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Yoyna skrev 2012-02-01 22:53:11 följande:
    "Må det ofrivilliga celibatets tunga bojor drabba alla dem som icke uppför sig korrekt, visar vördnad och ödmjukhet eller på annat sätt vanhedrar S-hedern"

Var någonstans står det att jag inte får mucka gräl med Agri?!?!
    Djurskyddslagen kanske? Att man inte får trampa små ulliga kaniner på tassarna hur som helst, trots att de försöker göra sig lite tuffa genom att spotta och fräsa?
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-01 22:56:28 följande:
    Jag har också en nallebjörn. Nalle  Vi bråkar ibland, men oftast är vi sams. Solig

Vart har din rumpbild tagit vägen? Jag blev jättebesviken när jag skulle gå in och titta på den häromdagen, hade sett fram emot det hela dagen i skolan, så var den bara borta.

Blev jätteledsen. Rynkar på näsan
    Men lilla hjärtat. Den finns ju i mitt galleri. Det är bara för dig att gå in och kika. Jag har tom fått godkänt av socialstyrelsen att visa den för dig trots att du är minderårig.
  • Agridulce
    Bä skrev 2012-02-01 23:01:38 följande:
    Agri: Nähä?! Det har jag väl inte???
    Gå och ställ dig i hörnet och tänk över dina synder! Sen klarnar det nog.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-02-01 23:00:24 följande:
    Det där kan jag inte stå emot, och det vet du så jävla väl. Yoyna får komma hem och leka hos oss istället. En lämplig kompromiss. 

Blir du glad då, älskling ??? 
    Absolut. Du är så generös, Anton. 

Men vi kommer att behöva leksaker också.
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    kort och störig skrev 2012-02-01 23:00:25 följande:
    Djurskyddslagen kanske? Att man inte får trampa små ulliga kaniner på tassarna hur som helst, trots att de försöker göra sig lite tuffa genom att spotta och fräsa?
    Fast i det här fallet är den mer lik den gröna kaninjäveln på Liseberg. (och jag pratar inte om en bakfull Lotta Engberg)
  • Yoyna

BJ, snälla du, stilla min nyfikenhet och berätta lite mer om dig själv?! Om dina kaniner tycker det är pinsamt att du outar deras namn i en öppen tråd kan du ta det i min inbox, okej?

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-01 22:47:22 följande:
    Ingen av er förtjänar att få nåt som ni bråkar med mig!
    Må ni leva i celibat resten av livet. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Det var en fruktansvärd förbannelse att kasta ur sig.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-02-01 23:09:20 följande:
    Hur länge måste jag stå i hörnet Agri?
    Hade inte det här varit en publik tråd så hade du fått ett väldigt intressant straff där i ditt hörn. Men nu får du nöja dig med att stå där i femton minuter och begrunda dina synder.

......men nån dag ska vi prata om intressanta möjligheter i skamvrån.