• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-01 23:05:33 följande:
    Absolut. Du är så generös, Anton. 

Men vi kommer att behöva leksaker också.
    Hahaha, du är för jävla go, men hav förtröstan, jag har allt som ni kommer behöva...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Yoyna skrev 2012-02-01 23:09:20 följande:
    Hur länge måste jag stå i hörnet Agri?
    Har vi inte det trevligt där tillsammans?
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    OtäckMan skrev 2012-02-01 23:09:55 följande:
    Det var en fruktansvärd förbannelse att kasta ur sig.

Äsch, lilla Bä och "liten men tuff" kan ta det. De skulle passa utmärkt i kloster.

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-01 23:13:55 följande:

Äsch, lilla Bä och "liten men tuff" kan ta det. De skulle passa utmärkt i kloster.

Nej nunnor, inte göra nigningar i gurklandet!
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-01 22:34:03 följande:
    BJ: frukt är ju bra. Men du måste ju ha något mer. Gör en pastasallad med skinka (sorry och) så får du nog i det du behöver för att orka gymmet sen oxå!
    Hmm okej Obestämd, fast jag har ingen skinka hemma. Det finns dock tanter med välgödda skinkor i skolan. Blir dock väldigt jobbigt, rent praktiskt, om hon ska ta av sig byxorna och krypa ned i min matlåda.
  • Yoyna

Tack för att du gör mig sällskap och! Mina 15 minuter kommer att flyga förbi och jag kommer troligen inte ha betänkt något alls under tiden...

• och
    Yoyna skrev 2012-02-01 23:22:09 följande:
    Tack för att du gör mig sällskap och! Mina 15 minuter kommer att flyga förbi och jag kommer troligen inte ha betänkt något alls under tiden...
    Jag lovar att hålla dig i handen, och torka bort tårarna som trillar ner för dina kinder av skam över att ditt fruktansvärda straff. Eller nej, inte torka. Jag kan slicka bort dom, med tungspetsen.

Hur mycket gråter du, och hur långt ner tror du tårarna rinner?  
  • Yoyna

Och: Jag gråter förstås mycket men vackert. Hur långt ner mina tårar rinner beror förstås på hur länge du kan låta bli att slicka bort dem...

• och
    Yoyna skrev 2012-02-01 23:29:38 följande:
    Och: Jag gråter förstås mycket men vackert. Hur långt ner mina tårar rinner beror förstås på hur länge du kan låta bli att slicka bort dem...
    Jag ställs helt klart inför ett dilemma här. Obestämd