• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-02-02 23:58:40 följande:
    Kamratuppfostran kan inte vara tillåtet i en allmän tråd!!! Jag vill ha mina flätor ifred! Min mun också för den delen!!! Ogudaktiga människor!
    Tyst nu och gör det som Och ger dig order om
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger

lille Birger är väldigt ängslig och orolig över de där snigelspåren som PM skrev om , men samtidigt
    lite nyfiken
    .Drömmer

• PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-02-03 12:04:12 följande:
    lille Birger är väldigt ängslig och orolig över de där snigelspåren som PM skrev om , men samtidigt
    lite nyfiken.Drömmer
    Fråga Tant Agri, hon vet allt om snigelspår .
  • PrimitivMan

Några bra visdomsord så här på en fredagseftermiddag:

Speciellt för en helgdag (eller vilken veckodag som helst egentligen)

"Hornover: what one wakes up with the morning after a night of getting too horny without release."

Tänk på säkerhet. El är farligt!

"If you use the electric vibrator near water, you will come and go at the same time."

Det slutgiltiga beviset varför katoliker har fel:

Why should we take advice on sex from the pope? If he knows anything about it, he shouldn't!

• lille Birger

Det blir inga snigelspår om man har trosskydd väl? Obestämd

• Agridulce
    Yoyna skrev 2012-02-02 23:58:40 följande:
    Kamratuppfostran kan inte vara tillåtet i en allmän tråd!!! Jag vill ha mina flätor ifred! Min mun också för den delen!!! Ogudaktiga människor!
    Pffffft! Du snackar så mycket goja snuttan. Dina flätor hårt dragna bakåt, ryggen tvingad till svank........ tror munnen är väldigt.... ööööööh... tillgänglig då.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-02-03 10:26:22 följande:
    Har nu Agri lämnat snigelspår efter sig igen? Att städa upp är det minsta man kan begära. Det är helt ok att läxa upp henne ordentligt. Hon är en oförbätterlig återfallsförbrytare. Frågan är om det finns några lämpliga straff.

Har rekommenderat skolledningen att beslagta alla hennes sexleksaker och att hon alltid skall bära lovika vantar. Kan kanske hjälpa. Fast är lite bekymrad över att hon skall göra åverkan på skolans utrustning istället. Ledstängerna känns redan oroväckande hala och slippriga.
    Om Agri lämnar snigelspår - vems fel är det då?????
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-03 12:04:12 följande:
    lite nyfiken.Drömmer
    Birger jag skulle kunna komma med ett synnerligen oanständigt förslag för att klargöra detta men jag tror samtidigt att det skulle rendera i ett avslutat förhållande mellan mig och FL.