• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-02 18:09:17 följande:
    BJ, berätta allt möjligt! Du är nog den jag vet minst om härinne så vad som helst (som är sanningsenligt!) gör mig nöjd!
    Jag bor norr om Nälstabadet.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-02 15:57:46 följande:
    God eftermiddag trashare!
    Hoppas solen skiner på er och snön knarrar under era fötter.

Jag är "pådetvisetsomAynrandbrukarvara".
    Jaha och på vilket sätt avviker det från det normala då .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-02-02 18:25:51 följande:
    Jag VET att du skrev så för att jag påpekade att jag frös.

PM: Gör en notering om att Yoyna retas. 
    Har noterat det nu. Det går annars bra med lite kamratuppfostran . Ett passande straff kan vara ett fast tag i flätorna och tvinga henne att använda sin mun till annat än att retas.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    Snuskig Man skrev 2012-02-02 22:08:39 följande:
    Jaha och på vilket sätt avviker det från det normala då .
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-02-02 22:12:17 följande:
    Har noterat det nu. Det går annars bra med lite kamratuppfostran . Ett passande straff kan vara ett fast tag i flätorna och tvinga henne att använda sin mun till annat än att retas.
    Så det ÄR tillåtet?

Suck, jag kan nog inte utveckla det här mer i en öppen tråd. Men jag hade något speciellt i åtanke iaf.    
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    och är en litet stycke skrev 2012-02-02 23:08:31 följande:
    Så det ÄR tillåtet?

Suck, jag kan nog inte utveckla det här mer i en öppen tråd. Men jag hade något speciellt i åtanke iaf.    
    Se så, ut med det bara.
  • och
    Agridulce skrev 2012-02-02 23:23:27 följande:
    Se så, ut med det bara.
    Nä. Tänk på att det sitter en massa och läser den här tråden i smyg (tack för påminnelsen PM), jag kan riskera att de får en hjärtinfarkt.

För övrigt Agri, så borde du bli bättre på att städa upp efter dig.  
    The hard way is the right way.
  • lille Birger

Jag kan berätta att det gick jättebra att äta matsäck i skolan idag.Glad  Jag fick ett helt bord för mig själv. När jag slagit mig ned tänkte jag; "Ååh tänk om jag hade en kompis, att äta tillsammans med.." Då kom jag att tänka på att jag ju faktiskt hade nallebjörnen i ryggsäcken.Nalle Jag tog upp honom ur ryggan, gav honom en lång kram och satte honom på bordet. Han tyckte det var jätteskönt att få lufta sig lite. Solig

Till efterrätt drack jag choklad ur min termos. Perfekt måltid! Tungan ute