• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-01 23:08:15 följande:
    BJ, snälla du, stilla min nyfikenhet och berätta lite mer om dig själv?! Om dina kaniner tycker det är pinsamt att du outar deras namn i en öppen tråd kan du ta det i min inbox, okej?
    Jag vet inte vad jag ska berätta. Skäms

Tycker att jag är den som berättat mest om mig själv.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-02 17:16:32 följande:
    Krama istället? Han kanske tycker att det är jätteskönt att få en paus från pussarna. Baby
    Omöjligt! Bebisar är by default till för att pussas.
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-02-02 17:22:55 följande:
    Omöjligt! Bebisar är by default till för att pussas.
    Ja precis! Särskilt kinderna, det GÅÅÅÅR ju inte att låta bli
  • och

Jag fryser och är jättetrött. Bara så att ni vet.

The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Kattdamen skrev 2012-02-02 14:06:25 följande:
    Nallen sa åt mig att genast ta bort bilden. Annars skulle han bli arg.
    Jaha, då förstår jag. Nalle
  • och
    Agridulce skrev 2012-02-02 15:57:46 följande:
    God eftermiddag trashare!
    Hoppas solen skiner på er och snön knarrar under era fötter.

Jag är "pådetvisetsomAynrandbrukarvara".
    Du får ta och baka något då.
  • MrsAssault
    Sirpa Laktosali skrev 2012-02-02 17:47:37 följande:
    Kan någon här förklara för mig vad det här handlar om? Vad menas med "fisting"? Är det att slåss? nyheternasverige.wordpress.com/2011/12/24/man.../
    Alla frågor av denna karaktär kan givetvis besvaras i trash-tråden! Det är ungefär som att slåss men man slåss med någons vagina eller anus.
  • och
    MrsAssault skrev 2012-02-02 18:00:55 följande:
    Alla frågor av denna karaktär kan givetvis besvaras i trash-tråden! Det är ungefär som att slåss men man slåss med någons vagina eller anus.
    Förvisso. Solig

Fast jag har sett samma inlägg i andra trådar på FL, och orkar inte engagera mig i den sortens trams för närvarande. Reklam för någon sida kanske? Kommer inte ihåg.