• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-01 23:01:25 följande:
    Men lilla hjärtat. Den finns ju i mitt galleri. Det är bara för dig att gå in och kika. Jag har tom fått godkänt av socialstyrelsen att visa den för dig trots att du är minderårig.
    Jaha, då förstår jag varför det hänger ned nån kjol eller liknande över rumpan, socialstyrelsens kriterier.
  • lille Birger

På Fredag ska det bli tretton minusgrader, enligt internet. Tyst

• MrsAssault
    lille Birger skrev 2012-02-02 00:05:33 följande:
    På Fredag ska det bli tretton minusgrader, enligt internet. Tyst
    Fyfaaaan, men det är typ nästan så kallt nu redan.. jag är döförkyld och livrädd att jag ska smitta plutten.
  • Yoyna

Här är det minus 20, sjukt kallt! Men vackert!

Pussa på prinsen Mrs!

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2012-02-02 11:30:18 följande:
    Här är det minus 20, sjukt kallt! Men vackert!

Pussa på prinsen Mrs!
    Jag kollade runt lite på nätet hur jag ska undvika att smitta honom och de säger typ att jag ska tvätta händerna mkt och undvika att pussa honom haha men det GÅR ju inte. Hur ska jag kunna undvika att pussa? Finns ingen möjlighet
  • Yoyna

Mrs, äh du ammar ju honom. Han får i sig både dina bakterier/virus och dina antikroppar. finns ingen anledning att bli hysterisk! Klart du ska pussa honom!!! (dagis/skolbarn är annars värsta smittokällan men ni träffar väl inte så många sådana?)

• Kattdamen
    lille Birger skrev 2012-02-01 22:56:28 följande:
    Jag har också en nallebjörn. Nalle  Vi bråkar ibland, men oftast är vi sams. Solig

Vart har din rumpbild tagit vägen? Jag blev jättebesviken när jag skulle gå in och titta på den häromdagen, hade sett fram emot det hela dagen i skolan, så var den bara borta.

Blev jätteledsen. Rynkar på näsan
    Nallen sa åt mig att genast ta bort bilden. Annars skulle han bli arg.
    Mig får du älska hedniskt.
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2012-02-02 11:44:51 följande:
    Mrs, äh du ammar ju honom. Han får i sig både dina bakterier/virus och dina antikroppar. finns ingen anledning att bli hysterisk! Klart du ska pussa honom!!! (dagis/skolbarn är annars värsta smittokällan men ni träffar väl inte så många sådana?)
    Nä det gör vi ju inte jag pussar på som vanligt blir han förkyld så blir han, men han verkar klara sig
  • Agridulce

God eftermiddag trashare!
    Hoppas solen skiner på er och snön knarrar under era fötter.

Jag är "pådetvisetsomAynrandbrukarvara".

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-02-02 11:36:21 följande:
    Jag kollade runt lite på nätet hur jag ska undvika att smitta honom och de säger typ att jag ska tvätta händerna mkt och undvika att pussa honom haha men det GÅR ju inte. Hur ska jag kunna undvika att pussa? Finns ingen möjlighet
    Krama istället? Han kanske tycker att det är jätteskönt att få en paus från pussarna. Baby