Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

och skrev 2012-12-12 22:58:20 följande:
    Åh, det var alltså listan jag skrev?

Kunde du fylla på den?

Grattis till tolv år utan krascher Ulf. Skål   
    Jag tyckte din lista kändes lite negativ och tyckte du borde ha en kram istället eller något. Nalle
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

För övrigt är stackars jag alldeles förkyld just nu och borde få lite kärlek och omtanke (dvs en avsugning)

• PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-12-12 23:10:52 följande:
    .....en !!!
    för idag iaf
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-12-12 23:33:53 följande:
    Skicka mig listan, Gumman,Hjärta jag vill se vad fan en lista kan innehålla för att bli raderad !!!
    Tro mig. Det var inga punkter på den listan som du skulle uppskatta.
  • PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2012-12-13 18:21:45 följande:
    Jag får inte upp korken till min flaska med babyolja
    Ja, den är barnsäker. 
    Alltså är du ett barn då .

Sånt där kan göra en galning. Det är som såna där förslutningar som man bara skall kunna dra av och sen återsluta. Mitt tålamod brukar ta slut snabbt och det slutar med att jag klipper upp skiten.

Är det en kork så prova att trycka inåt och vrida samtidigt. Funkar inte det så använd våld .
  • PrimitivMan
    ulfsas skrev 2012-12-14 15:11:52 följande:
    Jag lider med dig...
    Själv ligger jag i sängen och glor på TV innan (om jag orkar) skall dra net på Caféets AW. 
    Är det inte lite 80-tals varning att gå dit . Eller klassiker håller alltid. Inte för att jag har så bra koll på sthlm nöjesliv dock.
  • PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2012-12-14 17:40:20 följande:
    www.dn.se/sthlm/polisen-varnar-foraldrar-for-...

Gud vad töntigt. Jag dööööör...

"På informationsbladet Cannabiskortet, författat av polisen och stadsdelen, står det att man som förälder bör se upp för flera saker- bland annat röda ögon, muntorrhet, rizzlapapper och digitalvåg.

Men också klotterpennor och rastafärger.

Varför varnar ni för klotterpennor?

– Det är inte helt ovanligt att man röker cannabis i miljöer där det förekommer klotter. Poliser som arbetar mycket med narkotika drar den erfarenheten, säger Lennart Paulsson, närpolischef Globen.

Vad har ni för belägg för det?

– Vi kan inte basera det på en faktisk undersökning, att det skulle vara så svart på vitt, men det är något vi tycker att man ska vara uppmärksam på.

Och rastafärger?

– Bland de som röker cannabis är det inte heller ovanligt att man har attribut med rastafärgerna. Som förälder ska man vara uppmärksam och ställa frågor om det.

Är det inte förlegat att tro att cannabisrökare går runt i rastafärger?

– Det är inte alltid en sanning att det går ihop utan det är något man ska vara uppmärksam på. För mig som polis finns det många gånger ett samband.

Så vad ska man göra om man har en son eller dotter som har rastafärger?

– Man kan fråga varför de har rastafärger och vad det symboliserar för dem."

Min dotter bär ofta något "red gold n green", det röda står för blodet som spillts av förfäder, det gula för rikedomar och det gröna för naturen ungefär. Blandar man med svart, hänvisas det ju ofta till Jamaicas flagga, eftersom hon är just hälften jamaican, så är hon lite inne på just detta, för henne är det coolt helt enkelt.
    Men jag kanske ska börja känna i hennes fickor efter rizla. 

Personligen förstår jag alls inte det där med digitalvåg.
  • PrimitivMan
    ulfsas skrev 2012-12-14 17:58:59 följande:
    Café Opera håller stilen med blandad publik.
    Sitter nu på Tuben in dit för att gå på AW som har helt annan publik än det blir efter kl 23 när vanliga klubben startar.
    Ha så kul!
  • PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2012-12-14 18:08:51 följande:
    Om man säljer främst, eller vill kontrollera om man köpt så mkt man utlovats. Gram är viktiga
    Om du menade användningen av den?
    Digitalvågen i byrålådan är nog ett ganska så säkert tecken på droganvändning haha...

Men klotterpennor och rastafärger?

Misstänkte det var något sånt. Ville få det verifierat av proffset från förorten .

Klotterpennor och rastafärger låter lite överdrivet minst sagt.

• PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2012-12-18 09:17:45 följande:
    Haha...

Jag sitter på vårdcentralen. Har tydligen öroninflammation och halsinfektion-någonting. Tog just ett sådant där mysigt halsprov när de ber att man sträcker ut tungan och sedan petar med en sticka i halsen.
    När hon var klar sa hon "men åååh vad duktig du var, det här har du gjort förrut, vad bra du gapade och öppnade upp!"

Vad svarade du? "Jag har tränat ofta fast med större stickor." 

Haha undrar om hon tänkte på vad hon sa. Men alla kanske inte associerar på det sättet. Eller ens tänker sig man kan göra "sånt".
Svar på tråden Trash-tråden