Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Dock är adventsljus i rumpan ett intressantare ämne än skor .

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Även om det nu är så att:

Det är bättre att ha en stake i slynan än ha slynan som stake.  

(gammalt djungelordspråk)

• PrimitivMan

Galoscher fick mig att tänka på Ny Demokratis gamla paroll (och sång) "Drag under galoscherna". ND känns väldigt harmlösa om man jämför med SD. SDs representanter ser ut som tagna ur en klassbok från SS akademin (alltså seriöst, inte bara för att jag ogillar SD. De ser verkligen ut som SS kandidater).

ND var en samling rättshaverister och mer av anti-etablissemang än rasister/anti-invandring på det sättet som man hittar inom SD. Dessutom oförmögna att ens hålla ihop sitt eget parti så ofarliga på det sättet också. De enda klipska var Ian Wachtmeister och (till viss del) Bert Karlsson.

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-04 09:47:05 följande:
    Ian är lite småkul.
    Det är han och en sympatisk person det lilla jag sett. Han har humor och en skön självdistans. Jag har druckit sprit med honom en gång i tiden (inte som partimedlem eller sympatisör, tillfället hade dock med ND att göra). Borde väl ge mig lite cred bland SD:arna .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-04 10:20:24 följande:
    Haha ja det där förtjänar en ryggdunk från typ Åkesson PM.
    Det tycker jag onekligen. De har ju tappat en del folk på sista tiden så jag kanske kan få en plats i partitoppen. Tar gärna emot en rikdagsledamotslön och kan bli Toastmaster på deras interna fester. Kan en del sånger som de säkert gillar:

Skrålar:

Die Fahne hoch! Die Reihen dicht geschlossen! SA marschiert Mit ruhig festem Schritt

En garanterad hit när järnrören åker fram!!!
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-12-04 11:18:44 följande:
    Partynazin PM i farten ser jag.
    När jag är på det humöret kör jag lite rap istället:

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-12-04 11:30:56 följande:
    Haha, höjdarrulle (iaf när jag var typ 13).
    Speciellt just det sångnumret. Vad gäller filmen så blandar jag ihop den rätt mycket med originalet dock så jag komme rinte riktigt ihåg hur bra jag tyckte den var. Men Mel Brooks är alltid lite småkul iaf.
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-12-04 17:51:08 följande:
    Om ni var tvungna att tilldea en seriekaraktär till alla i denna tråd, hur skulle det se ut då? 

PM - Tarzan.

NG- Modesty Blaise.

Birger - Bamse. (Nallen = Lille skutt)

Agri -  Luftpiraternas Ledare i Fantomen.

Anyrand - Helgonet.

Anton - Punisher.

Ulfas - Baloo i "Luftens hjältar"

Youna (Förlåt men jag kmr inte ihåg hur hon stavade sitt nickname) - Wonderwoman

MrC - Stålmannen.

Kakaa - Herman Hedning. 
    Var tvungen att googla fram Luftpiraternas ledare. Haha ja det stämmer ju rätt bra. Iaf vad som är mest behövligt.

Svar på tråden Trash-tråden