Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

En katolsk präst känns så mycket mer kinky än en protestantisk dito.

Förutom att jag är svag för katolicismens dubbelmoral så gillar jag bikten.

Kom nu små flickor och bikta era synder för fader PM. Jag skall ge er syndernas förlåtelse. Ned på knä och be. Oskyldig

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2013-01-08 17:27:58 följande:
    Så man får förlåtelse, inte bestraffning?
    Hmm... 
    Ja fast först botgöring. Är synderna av allvarlig art så kan det ju krävas en rejäl späkning innan absolution kan utfärdas. Speciellt om syndabekännelsen inte är helt uppriktig kan det krävas att synderskan leds med fast hand fram tills hon inser vidden av sina synder.

Pax vobiscum.
  • PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2013-01-12 23:11:13 följande:
    Det är synd om människan!

Jag har verkligen inget emot kladd alls, jag gillar kladd, vill ha kladd, vill att doften av sex ska dröja sig kvar på kropp och lakan. Men visst vi är såklart alla olika, låter bara så himla jobbigt att inte kunna barra slappna av och njuta.

Orgasmer är ett känsligt ämne har jag märkt. Jag kommer så otroligt lätt och igen och igen med sekunders mellanrum så jag är snarare den som ber "snääälla låt mig komma" haha...
    Men man blir nästan avskydd då. Allt är så känsligt. Man får inte säga att man älskar sex, eller på andra sätt uttrycka sin sexualitet för folk är så jäkla bittra?
    Eller är jag överkänslig nu?
    I vilket fall måste det vara väldigt jobbigt att ha svårt att komma, läser så många kvinnor som på riktigt finner det svårt och typ skyller allt på männen. Att de antingen inte vet vad de gör, eller inte kan hjälpa till på rätt sätt.
    Jag tycker att man någonstans får ta ansvar för sin egen sexualitet och njutning, även då den är en del av någon annans. Alltså om man inte kan njuta själv och utforska sin egen kropp och sexualitet, hur kan man då njuta med någon annan?
    Klart sex blir tråkigt. 
    Ha sex utan "kladd" är som att säga att man vill bada mer bara man inte blir blöt. Det är en del av aktiviteten. För den delen så föredrar jag kvinnor som har inställningen att "kladdet" är en belöning för gott utfört arbete .

Bittra surfittor finns det gott om på FL. Rätt så ofta man ser något liknande:

- Man klagar över att partner inte vill ha sex.
    - Får svar (förutom en drös kommentarer om att städa/ta hand om barnen mer/ diska och hålla käften och inte klaga) så säger någon anonym: "Hon vill inte ha sex för att hon inte får orgasm"
    - Man svarar "Hon får nästan alltid orgasm"
    - Anonym svarar "Hon bara fejkar"
  • PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2013-01-15 08:19:01 följande:
    Du glömde ett frågetecken...och ja tack är svaret.
    Jag tycker nog du har lite fel där. Smisk och frågetecken matchar inte. Det skall vara utropstecken.

Smisk!

• PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-01-21 10:25:39 följande:
    Hej alla trashare
    Äntligen måndag !!!!!!!!!!!!!!
    Ja visst är det härligt. Skönt att slippa ligga hemma och lata sig.
  • PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2013-01-23 18:46:01 följande:
    Aha syns den inte?

Nu då?

Trodde du hade tappat bort den i naveln
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2013-01-26 20:10:20 följande:

Det är bra att du förstår mig min käre Aynrand.
    Jeansen avkompanjerades av vit, figursydd skjorta, svart kavaj och svarta ridstövlar.

.....å andra sidan passar ju trashy med tanke på trådens namn.
    Som klädd för en ridtur låter det som. Eller är du mer intresserad av dressyr-övningar ?

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2013-01-26 23:03:37 följande:
    Ja kom du bara lille Pålle så ska jag visa dig hur man bäst dresserar vildhästar.
    Yihaa!!! Rodeo!
  • PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2013-02-01 21:29:59 följande:
    Så måste det vara.

Brist på vitamin A... 
    Stolpiller då eller ?
Svar på tråden Trash-tråden