• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Binary
    MrsAssault skrev 2011-08-30 19:50:10 följande:
    Men guuuud är du i närheten av farsta?
    cirka en timme med bil skulle jag gissa på, möjligen en timme o  20 minuter
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Binary
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 19:50:47 följande:
    hehe jag fick på en sån utanpå brallorna en gång på sexparty, trodde jag skulle ramla ihop. Den råkade vara på max och inte min när hon satte på den.. Oj oj som vi skrattade...
    Damen jag bor ihop med klarar inte kraftiga klitorisvibbar alls, men hon har andra sweet spots :-P
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2011-08-30 19:49:42 följande:
    Nej herregud! Om han gjorde det skulle jag vräka i mig! Han blandar spaghetti med makrill, sån där på burk i tomatsås. Ibland tonfisk på burk också, och så kokar han spaghettin tills den är gröt och geggar ihop allting
    Mehhh Kräks *urk* ja det var ju nått helt annat!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • MrsAssault
    Binary skrev 2011-08-30 19:50:52 följande:
    cirka en timme med bil skulle jag gissa på, möjligen en timme o  20 minuter
    Fan då hinner ju käket bli kallt. Du får komma hit och laga den helt enkelt.
  • Binary
    MrsAssault skrev 2011-08-30 19:53:27 följande:
    Fan då hinner ju käket bli kallt. Du får komma hit och laga den helt enkelt.
    Ha ha. Övertyga Lady T om att låna ut mig först så ska det nog gå att ordna :-P
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:49:22 följande:
    Jag lagar inte mat ofta, eftersom jag är en av dom där personerna som tar en jäkla tid på mig
    att laga mat. Jag är fullkomligt värdelös på halvfabrikat dessutom. Så, Lady T står mestadels för maten här
    hemma, om det inte är helg och jag får ha köket för mig själv, men resultatet brukar vara värt det
    ahhaha när jag var sambo så såg vårt kök ut som en krigszon varje dag, för han lagade mat, gudomligt god mat, men noll förmåga att liksom skölja ut nån bunke eller så, bara staplade allt på hög. Men maten den var god den

jag är inte mkt för halvfabrikat heller, tror de enda jag gillar är falukorv och det har jag älskat sen jag var spädbarn.
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 19:52:37 följande:
    Mehhh Kräks *urk* ja det var ju nått helt annat!
    Det började med att jag gjorde tonfisk"risotto" en dag och de tyckte det var jättegott och så försökte han återskapa det med tveksamt resultat och sen tog riset slut och så började han göra det med spaghetti istället. Och nu gör han det alltid med spaghetti, och han verkar tycka det är gott. Helt sjukt, det smakar vidrigt. Och det tyckte jag även innan jag var gravid så det är inte nån hormongrej heller
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:49:52 följande:
    *har bilnycklarna i handen, men ungarna sover*
    Damn! Tack för tanken iaf
  • Binary
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 19:56:36 följande:
    Damn! Tack för tanken iaf
    Vad gör man inte för en dam i nöd
Svar på tråden Trash-tråden