• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Binary
    Yoyna skrev 2011-08-30 20:27:38 följande:
    Japp och om du glömmer dig kan det hända att du får anmäla dig själv och dessutom får en mycket arg sambo därhemma!
    ha ha
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-08-30 20:26:24 följande:
    Beror på hur din navel ser ut från början Inte alls som får en utpluppad navel (och allt är lika normalt förstås )
    Men jag viiiiiilllll att den ska pluppa ut! hahaha
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-08-30 20:28:13 följande:
    Alltså de är helt sjuka i huvudet. Tycker de alltid ringer "mitt i natten".. blir asirriterad. Comhem ringde och väckte mig för ungefär ett år sen, jag skulle upp och jobba vid 4:30 och han ringde kl 21, det slutade med att jag blev bunden till skiten i två år, ajg var helt borta liksom

Hahaha! Vilken miss! Du borde ha kunnat åberopa tillfällig sinnesförvirring och brutit avtalet?
  • Binary
    MrsAssault skrev 2011-08-30 20:29:03 följande:
    klarknapp? :-P
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Yoyna

Vilken vecka är du i? Om den inte pluppat på slutet kan du testa att spänna ut magen allt du kan (i ett sista desperat försök!)
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-08-30 20:31:09 följande:
    Vilken vecka är du i? Om den inte pluppat på slutet kan du testa att spänna ut magen allt du kan (i ett sista desperat försök!)
    v25 nu, kanske tidigt för navelplupp hahaha ja jag får göra det
  • Driftwood
    In-navel och inavel är olika saker så du behöver inte vara orolig
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-08-30 20:29:41 följande:
    Hahaha! Vilken miss! Du borde ha kunnat åberopa tillfällig sinnesförvirring och brutit avtalet?
    Ja jag borde ha gjort det, man har ju alltid 14 dagars ångerrätt när det är telefon eller internetförsäljning. Men det tänkte inte jag på då..
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-30 20:22:51 följande:
    Somnar hon innan 20.30? Eller var det i sängen hon skulle vara?
    I s'ngen men det blev fail, för min kl är 20:34 men nu så skall hon i säng
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • MrsAssault
    Driftwood skrev 2011-08-30 20:33:37 följande:
    In-navel och inavel är olika saker så du behöver inte vara orolig
    Jag är inte särskilt orolig för inavel hahaha min dna är typ nordpolen och pappans är ekvatorn
Svar på tråden Trash-tråden