• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 15:06:01 följande:
    Jag har saknat din ledning idag faktiskt...
    ja jag känner det .....
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-08-30 14:56:56 följande:
    helt ok haha känner igen en av dem eler hans namn Daniel Lavoie

Garou är väl ganska stor i Frankrike oxå har jag för mig?

Och Manu Chao är schysst, länge sen jag lyssnade på honom. Tack!   
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-08-30 15:20:38 följande:
    Garou är väl ganska stor i Frankrike oxå har jag för mig?

Och Manu Chao är schysst, länge sen jag lyssnade på honom. Tack!   
    aldrig hört talas om honom innan...sorry
    funny name Garou
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-08-30 17:04:58 följande:
    aldrig hört talas om honom innan...sorry
    funny name Garou

Man kan inte känna till alla artister!
  • Yoyna

Nu, kväll och jag är ensam hemma... Lägga barnen och underhålla me, myself and I?

• HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-30 18:50:31 följande:
    Nu, kväll och jag är ensam hemma... Lägga barnen och underhålla me, myself and I?
    Vet hur det är. Jag skall utfodra min strax, sen dusch och sen är det väl sängen här med
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 18:56:37 följande:
    Vet hur det är. Jag skall utfodra min strax, sen dusch och sen är det väl sängen här med

Mina är mätta (blev btw inspirerad av dig å gjorde äppelpaj till efterätt!) och nu sitter de i badet! Sen blir det läsa saga och sängen.

Men jag ska inte klaga, jag är ju inte ensam med ansvar och läggning alla kvällar, beundrar ensamstående som fixar det!   
  • Binary
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 15:06:13 följande:
    Jag är så icke feminin att jag ibland nästan skäms, om jag bara hade haft vett på det. Skäms
    Åh, tro mig. En helkväll med helkroppsmassage med väldoftade oljor efter ett varmt bad ackompanjerad med iskallt vitt vin och du kommer att känna dig väldigt feminin.

Tro mig, en helkväll med värmande starka armar och händer kan få den extremt kvinnliga sidan att krypa fram
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
Svar på tråden Trash-tråden