• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 19:07:07 följande:
    Detta är undrbart. Lax, bulgur, bönor, vitlök, broccoli, lite paprika, cayennepeppar och lite annat gott. I love!!!
    Lyckades slänga ihop det, distraherad å det grövsta, av en skön man.
    Vilken tur att man är kvinna och kan multitaska.

Åhhh såg gott ut. Jag får aldrig till bulgur alls, blir bara kladdigt typ.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • MrsAssault
    Detta är undrbart. Lax, bulgur, bönor, vitlök, broccoli, lite paprika, cayennepeppar och lite annat gott. I love!!!

Fyfan vad gott, kan du komma hit och laga mat, pls? Karlarna lagar ju mat nu när jag är trött och tjock men jag tycker inte om det
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 19:14:10 följande:

Känner mig som en bekräftelsehora nu Förvånad haha...

Hahaha, det var inte alls min mening! Jag menade att det är bra att kunna göra fler saker samtidigt
  • Binary

nehepp .. en kaffe, en red bull och fixa i ordning den där jävla rackservern som gick igår.. eller stanna och göra ingenting.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Nice Girl Wrong Place

HäxanSurtant skrev 2011-08-30 19:15:31 följande:
    Åhhh såg gott ut. Jag får aldrig till bulgur alls, blir bara kladdigt typ.

Ja det kan vara tricky det där faktiskt...
    MrsAssault skrev 2011-08-30 19:16:46 följande:
    Fyfan vad gott, kan du komma hit och laga mat, pls? Karlarna lagar ju mat nu när jag är trött och tjock men jag tycker inte om det
    Jaaaa jag kommer genast! Vad lagar de för mat? Afrika-mat? Fufu? Grytor med okra?
  • Aynrand

ser gott ut.....
Svar på tråden Trash-tråden