• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:40:35 följande:
    umm ...
    *Erbjuder ungsstekt fläskfile späckad med vitlöksstekta champinjoner, potatisgratäng och bearnaisse*
    Tungan ute *dog*
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:37:37 följande:
    jag lever i princip på nikotin och koffein just nu tyvärr
    Oskyldig Det gör ju absolut inte jag Jämt! Kaffe cigg, cola snus, kaffe cigg cola snus.

OCh just idag kom jag ihåg att köpa hem kaffet jag glömde igår, men vem tror du glömde köpa cigg och inte kan jag ta mig någonstans. Jag saknar mina toyboys, var de tvungna att skaffa flickvänner och bli vuxna  Skrikandes Jävla skit!
  • Binary
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 19:47:21 följande:
    Tungan ute *dog*
    Jag lagar inte mat ofta, eftersom jag är en av dom där personerna som tar en jäkla tid på mig
    att laga mat. Jag är fullkomligt värdelös på halvfabrikat dessutom. Så, Lady T står mestadels för maten här
    hemma, om det inte är helg och jag får ha köket för mig själv, men resultatet brukar vara värt det
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 19:46:39 följande:
    ahhaha stekt panerade fiskbitar och spagetti?

I would love it eller iaf om han lagar det så bra som kvinnan i familjen från ukraina som bodde hos mig gjorde. Jag tackade ja av artighet och tänkt shit detta går aldrig och så var det asgott!
    Nej herregud! Om han gjorde det skulle jag vräka i mig! Han blandar spaghetti med makrill, sån där på burk i tomatsås. Ibland tonfisk på burk också, och så kokar han spaghettin tills den är gröt och geggar ihop allting
  • Binary
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 19:49:07 följande:
    Oskyldig Det gör ju absolut inte jag Jämt! Kaffe cigg, cola snus, kaffe cigg cola snus.

OCh just idag kom jag ihåg att köpa hem kaffet jag glömde igår, men vem tror du glömde köpa cigg och inte kan jag ta mig någonstans. Jag saknar mina toyboys, var de tvungna att skaffa flickvänner och bli vuxna  Skrikandes Jävla skit!
    *har bilnycklarna i handen, men ungarna sover*
  • MrsAssault
    Binary skrev 2011-08-30 19:40:35 följande:
    umm ...
    *Erbjuder ungsstekt fläskfile späckad med vitlöksstekta champinjoner, potatisgratäng och bearnaisse*
    Men guuuud är du i närheten av farsta?
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-08-30 19:49:42 följande:
    Nej herregud! Om han gjorde det skulle jag vräka i mig! Han blandar spaghetti med makrill, sån där på burk i tomatsås. Ibland tonfisk på burk också, och så kokar han spaghettin tills den är gröt och geggar ihop allting
    Lovely...
  • Binary
    MrsAssault skrev 2011-08-30 19:49:42 följande:
    erm ..... eew
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 19:42:12 följande:
    Hahaha...fiskspagetti
    Din stackare, du förtjänar bra gravidmat ju. 
    Ja jag vet Oftast lagar jag mat åt mig själv fast jag inte orkar egentligen..
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:47:05 följande:
    Men man kan ju ha så trevligt med kjolar .. om man har rätt saker under.
    www.vuxen.se/wireless-venus-butterfly-purple-...
    hehe jag fick på en sån utanpå brallorna en gång på sexparty, trodde jag skulle ramla ihop. Den råkade vara på max och inte min när hon satte på den.. Oj oj som vi skrattade...
Svar på tråden Trash-tråden