• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Binary skrev 2011-08-30 19:54:17 följande:
    Ha ha. Övertyga Lady T om att låna ut mig först så ska det nog gå att ordna :-P
    Men vafan du kan väl bara komma hit och laga mat och dra sen. Hur lång tid tar det? En timme?
  • Binary
    MrsAssault skrev 2011-08-30 19:57:51 följande:
    Men vafan du kan väl bara komma hit och laga mat och dra sen. Hur lång tid tar det? En timme?
    jag har två sovande knoddar här, tänker inte väcka dom nu när dom äntligen kraschat. Och Damen är kvar på jobbet :-/
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:51:38 följande:
    Damen jag bor ihop med klarar inte kraftiga klitorisvibbar alls, men hon har andra sweet spots :-P
    Då är vi lite lika eller jag klarar liksom inte direkt kontakt, bredvid och runt om fungerar fint, men rakt på blir direkt avtändande för det mesta.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • MrsAssault
    Binary skrev 2011-08-30 19:58:33 följande:
    jag har två sovande knoddar här, tänker inte väcka dom nu när dom äntligen kraschat. Och Damen är kvar på jobbet :-/
    Okej OKEJ var sån.
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2011-08-30 19:53:27 följande:
    Fan då hinner ju käket bli kallt. Du får komma hit och laga den helt enkelt.
    Smart, kan jag glida förbi på en kopp te eller nått den dagen då eller? Skrattande
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:54:17 följande:
    Ha ha. Övertyga Lady T om att låna ut mig först så ska det nog gå att ordna :-P
    Är de nu vi alla skall springa och sperma ner hennes GB?
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2011-08-30 19:56:27 följande:
    Det började med att jag gjorde tonfisk"risotto" en dag och de tyckte det var jättegott och så försökte han återskapa det med tveksamt resultat och sen tog riset slut och så började han göra det med spaghetti istället. Och nu gör han det alltid med spaghetti, och han verkar tycka det är gott. Helt sjukt, det smakar vidrigt. Och det tyckte jag även innan jag var gravid så det är inte nån hormongrej heller
    Vilken förvandling/omvandling ändå... rätt sjukt juh
  • Binary
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 20:00:12 följande:
    Är de nu vi alla skall springa och sperma ner hennes GB?
    knock yourself out :-P hon blir bara glad av meddelanden. Hon kommer nog vara rätt trött när hon kommer hem så det får bli lite fysisk uppmuntran när hon varvar ner
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:57:17 följande:
    Vad gör man inte för en dam i nöd
    Man ger dom en tanke och de är ju den som räknas
Svar på tråden Trash-tråden