• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 21:38:13 följande:
    Tänkte sätta på en träningsvideo och träna en stund men jag är så trött.
    Jag hatar att gå hem till folk. Specielt folk från länderna däromkring jag kommer ifrån.

Kan förstå det. Försök att tänka att det inte är hela världen och att du bara förstör för dig själv genom att tänka dumma grejer? (Lätt att säga jag vet, men iaf...)
  • Nice Girl Wrong Place
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 21:39:20 följande:
    Var lite ironiskt menat

Han är alltså ute och trampar i fel yoghurt med andra ord. Får en känsla av att ordet man är den felande länken, men jag har siat fel förr så
    Haha jag minns inte ens det ursprungliga uttalandet faktiskt. Men typ allt var fel i det.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 21:37:35 följande:
    Det är en av det där kulturella grejerna jag inte riktigt förstår eller kan med. Detta med att proppa i andra mat, gästfrihet och vänlighet i all ära, men jag bara kan inte proppa i mig mat. De människor som känner mig eller lärt känna mig har liksom slutat med det där.
    Nej, jag kommer heller aldrig förstå. Mamma försökte under hela uppväxten att lära mig lite hyfs som du själva kallar det att tvinga folk att äta men jag lärde mig aldrig. Alltså när du går hem till någon så ska du förvänta dig att husvärden ska tvinga dig att äta annars är det oartig. Det är oartig att själv börja ta från maten utan du ska bli tvingad att äta. Har aldrig förstått det.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 21:39:39 följande:
    Ja, sunnimuslimers Eid är idag. Shiamuslimers Eid är imorgon.
    Jag är trött och känner mig så förbannad tjock just nu.
    Förstår dig, men det går över, det går alltid över, även när man känner sig som en uppsvälld jävla padda!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 21:40:21 följande:
    För dom göder dig.... Otacksamma kvinna!
    Ja, det sa mamma också när jag ringde henne och gnällde. Dom var ju bara trevliga och hade lagat mat åt hela kvarteren. Grrrrrrrrrr.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 21:23:23 följande:
    Gokväll på er. {#emotions_dlg.flower}
    God kväll förresten, glömde helt av artigheten Solig
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 21:31:23 följande:
    Jag sa nej säkert femtigånger ikväll men inte en kotte lyssnar på en utan domhäller bara ännu mer mat. Okej, dom själva hade ju varit fastande hela dan så jag förstår att dom var hungriga men jag var inte ett dugg hungrig ändå fick jag äta en hel tallrik med ris, kyckling, kebab, fisk,samose och efter det fick jag en stor bit baghlavah. Åh, jag vill kräkas.
    Jag hade gärna tagit baghlavahn.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-30 21:41:18 följande:
    Kan förstå det. Försök att tänka att det inte är hela världen och att du bara förstör för dig själv genom att tänka dumma grejer? (Lätt att säga jag vet, men iaf...)
    Mmmm...ska försöka äta två/tre citroner och se om det hjälper.
    Tack.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 21:45:23 följande:
    Mmmm...ska försöka äta två/tre citroner och se om det hjälper.
    Tack.

Hoppas!!!
Svar på tråden Trash-tråden