• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

Nej, jag ska hoppa in i duschen och se om det här eländiga känslan försvinner eller vad jag ska hitta på.

Puss på er. Kyss

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Tomtefar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 22:33:15 följande:
    Mus?
    Bus med?
  • Tomtefar
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 22:33:17 följande:
    Men GOSH.

Läs och lär. När hon skrev att hon var distraherad av en skön man så menade hon nog inte maken så där har du problemet med din tolkning. Got it?
    Nope...jag är en man och inte tankeläsare.
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 22:30:02 följande:

Ja gör det!
    Säg att jag har rätt. Hela tiden. Oavsett om jag har rätt eller fel. Om tillräckligt många köper min sanning blir den sann... 

Du har rätt, du har rätt, du har rätt   Jag ser ingen orsak att ifrågasätta dig! Kyss
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 22:34:19 följande:

Hahaha...men Rose!!!

Japp, plågsamt ärlig!
  • I Blackrose I
    Tomtefar skrev 2011-08-30 22:42:01 följande:
    Nope...jag är en man och inte tankeläsare.
    mmm, om män var tankeläsare så vore dom ju kvinnor.
  • I Blackrose I

blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• I Blackrose I

Så nu är jag nöjd. Natti.  Nalle

Svar på tråden Trash-tråden