• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 22:45:14 följande:
    Så nu är jag nöjd. Natti.  Nalle

Sov gott!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 22:44:53 följande:

Tack sötnos. 

Hihi!
  • Tomtefar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 22:45:29 följande:
    Nej jag undrade om det var vad du ätit och skulle lägga upp bilder på...
    Så inget busande med musen?

Skulle lägga upp bilder på det jag åt i helgen om jag nu lyckas få fram bilderna hit...upplägget var fantastiskt och smaken likaså...idag blev det "bara" husmanskost a biff med løk.
  • Nice Girl Wrong Place
    Tomtefar skrev 2011-08-30 23:06:44 följande:
    Så inget busande med musen?

Skulle lägga upp bilder på det jag åt i helgen om jag nu lyckas få fram bilderna hit...upplägget var fantastiskt och smaken likaså...idag blev det "bara" husmanskost a biff med løk.
    Frågar du mig om jag "busat med musen"?

Vad är jag, en katt? 
  • Tomtefar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 23:09:29 följande:
    Frågar du mig om jag "busat med musen"?

Vad är jag, en katt? 
    Katt Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau.....inte? Nähä...sorry blev visst ett missførstånd. Tyckte du svara Mus på ett inlägg jag skrev...så ja...jag undrade om du skulle busa med musen ikväll? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Tomtefar skrev 2011-08-30 23:17:01 följande:
    Katt Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau.....inte? Nähä...sorry blev visst ett missførstånd. Tyckte du svara Mus på ett inlägg jag skrev...så ja...jag undrade om du skulle busa med musen ikväll? 
    Haha nope inget missförstånd.

Jag har bara ingen lust att diskutera mina onanivanor med dig 
    No hard feelings!  
  • Tomtefar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 23:18:25 följande:
    Haha nope inget missförstånd.

Jag har bara ingen lust att diskutera mina onanivanor med dig 
    No hard feelings!  
    Vad du är pervers...Onani...sicket snusk...Jag har då aldrig...... Hur fick du før dig något sådant! Och jag som trodde du hade en mus hemma som husdjur som du skulle leka med...vilka tankar du har om mig va? Nej Nej Nej....detta går ju bara inte. Nu blundar vi hårt och tänker på något annat.
Svar på tråden Trash-tråden