Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-20 10:23:58 följande:
    Ja PM, men den bilden skulle ju inte vara till någon nytta för allmänheten eftersom de inte skulle få se den haha...
    Ställ nu upp för konstens skull!
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-20 10:34:28 följande:
    Ja vem kan motstå ett grabbigt "ställ upp"...
    Ja jag förstår att det är oemotståndligt .
  • PrimitivMan

Glad midsommar på er alla. Blir det någon dans runt midsommarståndet ?

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-22 17:54:12 följande:

Jag tyckte inte det där såg så hotfullt och obscent ut. Mer som komsi. komsi .

Katapugaina, bra ord att komma ihåg. Verkar finnas gott om dem i den här tråden.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-22 23:46:55 följande:
    Haha man ser vad man vill se!
    Det ser mer ut som du pekar med fingret mot munnen och säger "här" .
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2013-06-23 09:56:19 följande:
    Glad sommar! (bäst att passa på nu innan det blir uppenbart att det vänt och vi går mot höst...)
    Haha tala om att tänka negativt. Glad sommar på dig med dock.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-23 10:10:13 följande:
    Yoyna;
    Fingret har ju kommit att betyda "fuck you" eller "fuck off". Finns nog ingen som tänker på analsex liksom. Den nya tolkningen är ju just det jag skrev för någon rad sedan.
    Min dotter är ju typ 11 och hör dessvärre dessa ord dagligen i skolan, så hon vet vad "fuck" betyder och därmed vad fingret numer betyder.
    Men att säga att det betyder "dra åt skogen/helvete" fungerar väl när de är mindre? Det är en välvillig tolkning men den funkar ju typ, i andemening.
    Vore ju dumt att dra en negativ stämpel över analsex. Eller kanske behöva förklara vad det innebär och varför man gör det. Fast här hemma har dottern blivit mer generad än vi blivit i de diskussionerna.

Men hur fan förklarar man vad grejen är med att ha sex. Den är lite svårt att förklara.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-23 10:40:14 följande:
    Ja alltså analsex har vi ju inte diskuterat haha...
    Vi har inte mer än konstaterat att knulla betyder att ha sex och att det är ett ord man inte bör använda (som barn).

Själva sexsnacket har vi faktiskt inte haft. Jag tror hon vet vad det är men inte tänker på det liksom, det bara existerar som en sak som vuxna gör. Berörs ämnet så pratar vi om det, men hela "pappa stoppar sin penis i mammas vagina"-snacket kommer aldrig hända hemma hos mig haha...

Aynrand och jag skrattade gott åt detta en gång, du vet "mamma och pappa kramas och är väldigt kära, sedan blir pappas penis hård och fylld av blod, han stoppar in den i..." alltså NEJ NEJ NEJ! Haha...

Min dotter pratar ganska ogenerat om mens och brukar berömma de fina designen på mina tampongförpackningar haha...finns ett märke som heter typ "Moxie" eller något som har tamponger i fina burkar med lock på och randiga mönster med rosetter

Haha. Det kan ju få vem som helst att tappa lust att ha sex. Fan bättre att lära de att sex kan vara snuskigt och bara skönt än massa gulle-gull "när man älskar varandra". Starlet/Twilight--romantiken (där kärlek alltid är självuppoffrande för den "rätte") är fan värre för framtida relationer tror jag än vad det är att konsumera porr.

Det finns bara en viktig sak att säga sin barn vad gäller sex, utan att behöva gå in på specifika saker. Det är att det inte finns något som är fel vad gäller sex, bara det är något man själv vill göra och inte bara gör det för att den andre vill.

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-25 09:17:10 följande:
    Haha nej...det var inte vad jag menade, den önskan du beskriver är såklart hur sund som helst.

Denna önskan tar allt steget längre. Drömmen och fantasin om en kvinna som på ytan är oskulden personifierad  och en slampa i sängen, slampigare än kvinnan som kanske öppet bejakar sin sexualitet.

Inte direkt så för min del iaf. Inget hora-madonna. Men en slyna som försöker dölja sitt rätta jag under ett tunt lager fernissa av fin flicka, inte helt uppenbart men synligt för den som tittar närmare. Som vet vad hon är men som kanske måste bli påmind om det då och då.

Fast det är kanske en definitionsfråga vad som är att õppet bejaka sin sexualitet.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-25 14:35:56 följande:
    Ja kanske det PM.
    Jag tänker mer på "i de lugnaste vatten..." Osv.
    Men jag tar det nog bara så personligt eftersom mina vatten aldrig varit eller är lugna och jag inte vill bli brädad av en den fina flickan haha...

Jag föredrar att ödmjukas upp. Påminnas om min ödmjukhet, framför allt annat.
    Tas ner på jorden och upp bland molnen...

Men det har med en väldigt personlig historia att göra. Och nej jag fiskar inte efter att få berätta den haha...bara tänker kring vad vi diskuterar och konstaterar ett och annat
    Va! Jag som hela tiden trott att du är en ordentlig flicka som har näsan begravd i böcker och så. Har jag fattat fel alltså?

Jag tror nog du har egna kvalifikationer goda nog för att du inte skall bli brädad av en "fin" flicka av enbart skillnaden mellan lugna vatten och inte.

Svar på tråden Trash-tråden